Bone and Joint Health
June 14, 2026, 04:02:53 PM *
Welcome, Guest. Please login or register.

Login with username, password and session length
News: SMF - Just Installed!

Home   Help Search Login Register  
Pages: [1]
  Print  
Author Topic: Chelsea tröja Chicharito Hernandez matchade Jared Borgetti s målrekord, men var stack han upp bland  (Read 143 times)
OfeliaMors
Sr. Member

I'm Yukiko and I live in Bobigny. I'm interested in Environmental Studies, Roller skating and Danish art. I like travelling and watching NCIS.

View Profile
« on: January 28, 2019, 02:01:53 AM »

Liverpool tröja Chicharito Hernandez matchade Jared Borgetti s målrekord, men var stack han upp bland Mexiko-greatsna? MEXICO CITY - Javier Chicharito Hernandez utjämnade Jared Borgettis rekord som Mexiko s högsta någonsin målare på 46 mål på fredag, men han letade inte efter uppmärksamhet efter El Tris viktiga 2-0 seger över Costa Rica i världen Cup kvalificerande. Den 28-årige Bayer Leverkusen-anfallaren öppnade poängen för Mexiko i den sjunde minuten på Estadio Azteca som landslaget kryssade till seger mot Ticos, men talade bara kort med reportrar efteråt. Det är väldigt trevligt, men det här börjar Arsenal tröja bara, det är så jag ser det, sade Arsenal tröja Hernandez. Det hjälper mitt förtroende att vara nivå som den högsta poängen. Det är något jag aldrig drömde om eller föreställt mig, men det viktigaste är resultatet för gruppen. Porto försvarare Miguel Layun sa att han kunde berätta hur hans rekordbindande lagkamrat var efter matchen och talade om vikten av Chicharito till landslaget. Han sprider energi och han är viktig i den emotionella sidan av gruppen, sade Layun. Att se honom så sänder oss och vi hoppas att han fortsätter att uppnå de mål han har. Layun lovade lagets allsidiga intelligenta prestanda mot Costa Rica-sidan som hade varit i första positionen i hexagonalbordet och kom till Mexiko med tillförsikt att uppnå ett resultat. Jag tror att sakerna gick som vi ville ha dem, fortsatte Layun. Det talar om en hög koncentration av oss. Chicharito s mål var också viktigt. Scoring tidigt gör att du kan styra spelet Liverpool tröja mycket mer och vara lugnare. Manchester United-anfallaren haltade i 66: e minuten, men tränare Juan Carlos Osorio sa i en postgame-nyhetskonferens att han kunde vara på tisdag mot Trinidad och Tobago i Port of Spain. En spelare som är ute av det spelet är Jurgen Damm, som plockade upp en hamstringsbelastning mot slutet av fredags match efter att ha kommit på som en ersättare.

Also visit my site :: Liverpool tröja
Pages: [1]
  Print  

Jump to: