Bone and Joint Health
June 17, 2026, 04:51:34 PM *
Welcome, Guest. Please login or register.

Login with username, password and session length
News: SMF - Just Installed!

Home   Help Search Login Register  
Pages: [1]
  Print  
Author Topic: Roma tröja barn Historien och legenden om Real Madrid har skapats av en unik lista av hedrar, av en  (Read 253 times)
GQWDani871
Full Member

I'm a 40 years old and work at the high school (Architecture). In my spare time I try to learn English. I have been twicethere and look forward to go there sometime near future. I love to read, preferably on my ebook reader. I really love to watch

View Profile
« on: January 28, 2019, 02:37:11 AM »

Lazio tröja barn Historien och legenden om Real Madrid har skapats av en unik lista av hedrar, av en fanbase som alltid har förenats med att reflektera institutionens värderingar och av de stora människor som har förstärkt klubbmärket under 115 år av klubbens existens. Zinedine Zidane, som i morgon kommer att nå 100 matcher som lagledare i vårt lag, tillhör denna extraordinära grupp människor som har blivit utvalda för att vara en av våra symboler. Real Madrid fans väljer sina legender baserat på vad de representerar och vad de menar för Real PSG tröja barn Madrid. Det är ett beslut som kommer från hjärtat av våra anhängare. Det är något som uppnås dag för dag, genom att vara lojal mot våra värderingar och genom att matcha förväntningarna hos den mest prestigefyllda klubben i världen. Jag är privilegierad att ha tagit Zidane till hans livsklubb, Real Madrid, som jag gjorde PSG tröja barn 2001. Sedan jag valdes till president var jag övertygad om att Zidane var med hos oss och, många år senare, även efter hans spelande dagar var över, folk skulle stoppa mig på gatan och tacka mig för att ha skrivit honom och för att de kunde njuta av sin magi och talang. Den omöjliga volleyen i Glasgow är det perfekta uttrycket för hur han bidrog på ett avgörande sätt till Real Madrids historia. Nu har jag, liksom 2001, varit lika övertygad om att Chelsea tröja barn han måste vara tränare för första laget. Han representerar allt som har drivit oss till framgång och det fortsätter att göra det. Zidane är en person med ren talang, men han arbetar också hårt och offrar. Han är beständig i sin sökande efter perfektion, han är omättlig i sin hunger efter segrar och titlar och han visar alltid respekt och ödmjukhet. Han känner till klubben och njuter av det och lever det varje dag. Han är en ojämförlig förebild för våra spelare. Han släpper ut kärnan i Real Madrid och han fortsätter att tjäna kärlek till en fanbase som älskar honom. Som Real Madrid-tränare har han redan vunnit allt, precis som han gjorde som spelare. Inte ens två år har gått sedan hans coaching debut den 9 januari 2016, och han har redan vunnit två europeiska cuper, en Club World Cup, två UEFA Super Cups, en LaLiga-titel och en Supercopa de Espana. Men som Zidane själv vet, vill klubben alltid ha mer. Han känner till Real Madrids historia och öde och utför sin roll med högsta ansvar, såväl som motivation och entusiasm. Zidane har den svåra uppgiften att försöka göra de hundratals miljoner fans vi har över hela världen glada och försöker få dem att vara säkra på att vårt lag är i bästa händer. Han kom hit för att stanna hos oss för alltid och hans passion för Real Madrid kommer att hjälpa oss att fortsätta att nå våra drömmar.

Check out my web site: PSG tröja barn
Pages: [1]
  Print  

Jump to: