NolaIngle
Full Member

My name is Joey (38 years old) and my hobbies are Table tennis and Machining.
|
 |
« on: January 28, 2019, 03:03:29 AM » |
|
Roma trøjer børn Efter en runde på ni sejre i 10 kampe i Serie A, har Lazio formet tailed off i de sidste par uger. De har vundet blot en af deres sidste fem ligakampe, men Sergej Milinkovic-Savics bestand har fortsat svinget, mens deres form har fallet. Jeg spiller for Lazio, og jeg er ligeglad med, hvem kom for at se mig. Jeg spiller for Lazio, og jeg Napoli trøjer børn er glad her, sagde den 22-årige, sagde i denne uge, da han spurgte om spekulationer om, at Manchester United var ved at forberede sig på at bryde deres egen overføringsrekord for at underskrive midtbanespilleren for £ 95 mio. Liverpool, Juventus og Paris Saint-Germain har også været forbundet med serbien, men José Mourinhos hold kan være den bedste pasform til ham. Sergej har fået tilnavnet Sergente i Italien, og det er nemt at se hvorfor. Ved 6ft 4in er han en imponerende figur i midtbanen, der har vundet flere luftdueller (190) end nogen anden Roma trøjer børn spiller i Serie A siden starten af sidste sæson. Han er en utrolig alsidig spiller, som er dygtig som en af de tre midtbanespillere i en 4-3-3 formation eller bag målmanden i en 4-2-3-1. Når man spiller videre på banen, kan Milinkovic-Savic true modstandere med sine nøjagtige lange skud. Han har scoret fem liga mål i denne sæson, og tre af dem er blevet ramt uden for 18-yard boksen - hvilket gør ham mere produktiv fra rækkevidde end nogen Manchester United-spiller denne sæson. Faktisk er Kevin de Bruyne den eneste Premier League-spiller med flere mål udefra boksen (fire) end Milinkovic-Savic. Hans afkast på 1,5 nøgle passerer og 1,9 succesfulde dribbler pr. Spil i denne sæson er også imponerende - og han har været fouled i gennemsnit 1,3 gange pr. Spil, hvilket viser modstandere kamp for at stoppe ham, når han kommer. Milinkovic-Savic er også effektiv, når han sidder lidt dybere - han er gennemsnitlig 2,4 tackler pr. Ligakamp denne sæson. En eneste eneste boldvinder, Lucas Leiva (2.9), kan bedre i Lazio - men han er bedst, når han får box-to- boxens rolle i en 4-3-3 formation. Simone Inzaghi har fundet den ideelle opsætning for at maksimere sine defensive og offensive talenter i Lazio, hvor han Roma trøjer børn spiller sammen med Lucas og Luis Alberto. Når det er sagt, er han stadig kun 22 og skal forbedre nogle områder af sit spil. Han er Lazios næststørste passer denne sæson - med 54,3 pass per spil - men hans succesrate på 81,8% kunne være bedre. Jeg er stadig ung og kan lave fejl, sagde han tidligere i år. Til hans kredit forbedrer han; begge tal er oppe fra den tidligere serie A-kampagne, da han lavede 41,1 pass pr. spil med en færdiggørelsesrate på 73,4%. Han kommer kun til at blive bedre, og den forbedring kan komme i England. Ibrahimovic er min favorit fodboldspiller, sagde han i januar. Hans træner, Mourinho, er den bedste manager i verden - han er intelligent og simpelthen fantastisk. Hvis Lazio kan blive overbevist om at sælge, og Sergeant kan blive overbevist om at forlade Rom, kan han godt være at melde en midtbane i Premier League meget snart.
|