EduardoFan
|
 |
« on: January 28, 2019, 04:28:51 AM » |
|
Napoli trøje Indonesiens landsholdskamp i AFF Cup 2014 vil begynde lørdag. Gribe det første punkt er vigtigt, når moden Vietnam ved My Dinh Stadium bliver en nødvendighed for de røde og hvide tropper. Man kan sige, at duellen vil blive sendt live RCTI starter kl. 18:55, ikke i modsætning til den endelige fest. Begge hold bærer begge sejren eller i det mindste når numrene. Årsagen, to andre konkurrenter, lazio trøje Filippinerne og Laos kan heller ikke let. Vietnam draw er siden af coachen. Opret et taktikerhold Tim Garuda, Alfred Riedl, der står over for et hold, der havde dibesutnya for flere år siden. Faktisk er tallet Riedl højt respekteret i det kommunistiske sindede land. Ikke underligt, at medierne siden hans fod i Hanoi liverpool trøje mødte straks med chelsea trøje nyheder plus yderligere fotos og videoer, mens de praktiserede. På baggrund af møderegisteret hidtil vil Indonesien sandsynligvis stole på Sergio van Dijk som en gedor lidt bedre end The Phoenix, Vietnams smeknamn. Seks møder er blevet spillet af begge hold og Indonesien registrerede engang sejren og Vietnam kun en gang Beat Det røde og hvide hold og resten sluttede i uafgjort. Med hensyn til teamets beredskab, afslørede Riedl i en nylig pressekonference om Word Utina Cs i kampklar betingelser. Jeg kom her for at vinde spillet, jeg er en særlig fest, hvor jeg var en del af Vietnam, men i fodbold er historien anderledes, sagde Riedl. I mellemtiden forsøgte Vietnam-træner, Toshiya Miura, at beskedne. Han sagde, om hans evne stadig er mindre end Riedl. Men han lovede at give et spændende skuespil og selvfølgelig sejren.
|