Bone and Joint Health
October 14, 2025, 06:10:40 AM *
Welcome, Guest. Please login or register.

Login with username, password and session length
News: SMF - Just Installed!

Home   Help Search Login Register  
Pages: [1]
  Print  
Author Topic: Real Madrid trøjer børn FC-besætningsmeddelingen Arsene Wenger burde føre Arsenal til FA Cup-titlen  (Read 170 times)
OKAMarla83
Full Member

Not much to tell about myself at all. Lovely to be a member of this site. I really wish I'm useful at all

View Profile
« on: January 28, 2019, 05:03:22 AM »

Manchester United trøjer børn FC-besætningsmeddelingen Arsene Wenger burde føre Arsenal til FA Cup-titlen. Arsenal udnytte mål fra Lucas Perez og Theo Walcott til at down-ligere Sutton og nå FA-kvartfinalen. Med det største spil i Suttons historie truende mødte vi fire spillere for at høre deres tanker forud for slipset med Arsenal. Arsenal manager Arsene Wenger indrømmede femte tier Sutton United er bedre end han forventede i Gunners 2-0 FA Cup sejr på mandag og sagde den kunstige tonehøjde på Gander Green Lane gjorde det vanskeligt for hans spillere. Arsenal undgik enhver snubler og avancerede til kvartfinalen efter Lucas Perez og Theo Walcott scorede, men den ikke-liga-side kunne afslutte med deres hoveder holdt højt efter at have holdt deres egen mod de stærkt begunstigede Premier League-giganter. Vi gjorde jobbet, sagde Wenger til BBC, før han erkendte, at han havde været imponeret over værterne fodboldniveau. Ærligt, ja. Fordi det er i grunden division fem. Og da jeg ankom her for måske 20 år siden, var de i division fem ikke så egnede som de er i dag. De faldt ikke fysisk overhovedet. De var helt dedikerede, organiserede, de havde et stort ønske i deres spil. Jeg ville sige, at hvis vi ikke var mentalt forberedt, ville vi ikke Napoli trøjer børn have været igennem i dag. Perez satte Gunners fremad, da hans forsøgspasset fandt vej i den fjerneste post i det 26. minut, og Walcott fordoblede føringen i 55. med hans 100. Arsenal-mål. Men Sutton holdt scoreline mere end det samme som Arsenal Academy medlem Roarie Deacon rattlede tværstangen med en hård indsats fra afstand. Arsenal, som stadig er ved at komme sig tilbage fra sidste uges 5-1-tab i Bayern München i Champions League, så ofte sløv i besiddelse med en række enkle passerer på vej og Wenger sagde, at de kæmpede for at tilpasse sig Suttons kunstige 3G-pitch . Det er meget anderledes, jeg må sige på denne slags tonehøjde, og det er ikke et let spil overhovedet, sagde han. Du skal give dem Manchester City trøjer børn kredit. Hver lille fejl, vi laver teknisk, drager de fordel af det, og på denne tonehøjde, hver lille teknisk bevægelse, der ikke er 100 procent, taber du bolden. Arsenal vil nu stå over for en anden non-league side, PSG trøjer børn Lincoln, i kvartfinalerne som en venlig træk har vundet dem en stor chance for at nå en semifinale i Wembley, hvilket kunne hjælpe med at redde deres sæson. Arsene Wenger sagde, at han leverede en velorganiseret udfordring mod Arsenal. De går nu ind i en to-ugers pause på en lille høj også, selvom Wenger indrømmede, at det var svært at nyde oplevelsen af ​​at spille på Suttons 5.000-kapacitets stadion på grund af den ekstra betydning at undgå et andet tab efter debatten i München . Nej, jeg nød det ikke rigtig i aften, fordi det er vanskeligt sagde han. Jeg synes det er vigtigt for tillid til spillerne også. Ikke glem, i Bayern i halvvejs var vi på 1-1 og I anden halvdel gjorde det alt forkert. Så selv i dag i halveringen var vi 1-0 op, det var ikke færdigt. Sutton frivillig manager Paul Doswell rev dog op i oplevelsen. Det var en drøm at se mit hold spille mod Arsenal, sagde han. Kvaliteten af ​​holdet de sætter ud, hvad der står på spil, jeg er meget meget stolt. Vi var skuffede over ikke at få et mål for tilhængerne her, men den overordnede følelse er så stolt. Dette er vores sidste cup, og spillerne vil gå ned i historien i slutningen af ​​dagen. Doswell ønsker også sin nationale ligaklub, Lincoln, godt mod Arsenal i kvartfinalen. Den støtte vi havde har været fantastisk Alle her er en frivillig, husk at vi ikke er en liga To klubber i non-league, vi er en traditionel non-league club. Lincoln og Sutton har gjort vores konkurrence meget stolt. Bedste ønsker til Danny og Nicky i Lincoln Gå og få din dag i solen som vi har.

Also visit my blog post :: Arsenal trøjer børn
Pages: [1]
  Print  

Jump to: