Bone and Joint Health
October 14, 2025, 02:18:59 PM *
Welcome, Guest. Please login or register.

Login with username, password and session length
News: SMF - Just Installed!

Home   Help Search Login Register  
Pages: [1]
  Print  
Author Topic: Juventus trøjer Avram Grant har været ansvarlig for Ghana i lidt over to år. Ghana vil påbegynde sø  (Read 72 times)
JosefaOof
Sr. Member

I am Ellie from Makkinga. I love to play Bass Guitar. Other hobbies are Amateur radio.

View Profile
« on: January 28, 2019, 05:09:05 AM »

Barcelona trøjer Avram Grant har været ansvarlig for Ghana i lidt over to år. Ghana vil påbegynde søgen efter en ny træner til at redde deres World Cup kampagne, efter at det blev bekræftet tirsdag, at Avram Grant ville arsenal trøjer forlade i slutningen af ​​sin kontrakt. Grant, 62, var i den sidste måned i sin aftale at lede landsholdet, der har været ansvarlig siden 1. december 2014. Men han vil forlade afrikanske nationer Cup i Gabon, hvor Ghana kun kunne afslutte fjerde efter at have tabt til eventuel -kampioner Cameroun i semifinalerne og Burkina Faso i tredjepladsens playoffs. Ghana Football Association sagde i en erklæring om, at de to parter skal være coach af Ghana s nationale team, de napoli trøjer sorte stjerner. Efter et ekstremt mindelig møde med præsidenten for Ghana FA og bayern trøjer efter mere end to vellykkede år med ansvar for landsholdet, har jeg informeret hr. Nyantakyi om, at tiden er rigtig for mig at gå videre til en ny udfordring, og jeg takker ham For muligheden, sagde Grant i en erklæring. Jeg har meget nydt min tid i Ghana, der overtog efter katastrofal 2014 World Cup kampagnen og genopbygge holdet for at nå finalen i Afrikanske Cup of Nations for bare anden gang i 23 år, og også semifinalen i år S Konkurrence. Jeg er stolt over, at jeg er forlader en ekstremt professionel, stærk gruppe af spillere i god alder, som vil være sikker på at fortsætte med at opnå stor succes i fremtiden. Tilhængernes passion og loyalitet er noget, jeg altid vil huske. Grant førte Ghana til finalen i 2015 Afrikanske Nations Cup, hvor de trak 0-0 med Elfenbenskysten, inden de tabte på straffe.

Have a look at my blog post ... juventus trøjer
Pages: [1]
  Print  

Jump to: