Bone and Joint Health
October 13, 2025, 02:16:19 AM *
Welcome, Guest. Please login or register.

Login with username, password and session length
News: SMF - Just Installed!

Home   Help Search Login Register  
Pages: [1]
  Print  
Author Topic: Juventus tröja barn Chelsea har inte gett upp sig för att få Napoli-anfallaren Edison Cavani. Klubb  (Read 163 times)
ValentinaM
Full Member

I'm Valerie and I live in Toongi. I'm interested in Biological Sciences, Kiteboarding and Italian art. I like travelling and watching Modern Family.

View Profile
« on: January 28, 2019, 06:02:13 AM »

Atletico Madrid tröja barn Chelsea har inte gett upp sig för att få Napoli-anfallaren Edison Cavani. Klubben är smeknamnet The Blues är ryktet för att ha varit redo att höja sitt bud för att få den Uruguayska spelaren till Stamford Bridge. Tidigare, i juli rapporterades Chelsea att träffas med företrädare för Cavani. Men Napoli-presidenten Aurelio Lazio tröja barn de Laurentiis utfärde ett chockerande uttalande. Han sa att klubbarna ville ha Cavani att spendera 100 miljoner euro. Men allt har förändrats. Enligt nyheterna som anmälts av Sportmediaset De Laurentiis har blivit mjukat och redo att sälja Cavani för 40 miljoner euro. Chelsea är redo att tillbringa 30 miljoner euro. Intressant är att, förutom Chelsea, sista säsongens scudetto-vinnare, Juventus och Manchester Citys rika klubb också är angelägna om att ta in Cavani. Cavani erkände sig intresserad av att spela i Premier League. 25-årig spelare är inte nära möjligheten till en karriär i England någon dag. Stora engelska klubbar vill ha mig? Jag älskar fortfarande Napoli. Men Premier League är som en konst och mycket Liverpool tröja barn intressant. Jag stänger verkligen inte möjligheten att spela det någon dag. Men mitt nuvarande fokus är på Napoli , säger Cavani, citerad av metro.co.uk. fotbollströjor barn Vad är klart, Cavani kommer nu försöka fortsätta att lyfta sitt lag, Napoli. Sebab ville han verkligen presentera scudetto för sitt Team I Kommer att försöka göra mitt bästa för mitt lag nu. Faktum är att jag hoppas kunna ge titeln till Napoli i år , säger Cavani, medan stillastående förhandlingsprocessen med Arsenal för att få Robin van Persie att göra Juventus mål mot Athletic Bilbao-anfallaren Fernando Llorente Som rapporterats av Marca, fick klubben smeknamnet La Vecchia Signoratersebut som Bjuda 20 miljoner euro till Bilbao Opportunities Juventus får Llorente öppet. Anledningen till det spanska landslagets spelare har uttryckt sin vilja att lämna Bilbao och gå med i klubben som spelar i Champions League. Llorente har också avvisat erbjudandet om ett nytt kontrakt värt 4,5 miljoner euro per år som erbjuds av Bilbao. Llorente vill lämna Bilbao. Han har träffat och hållit samtal med klubbens direktör på fredagen, sade Bilbao: s officiella representant till ETB-tv. Llorente är en San Mames beundrare av offentlig idol. Den 27-årige anfallaren har scorat 79 mål av 236 utseende med Bilbao.

My web site - PSG tröja barn
Pages: [1]
  Print  

Jump to: