Bone and Joint Health
October 14, 2025, 12:01:53 PM *
Welcome, Guest. Please login or register.

Login with username, password and session length
News: SMF - Just Installed!

Home   Help Search Login Register  
Pages: [1]
  Print  
Author Topic: Liverpool trøje Der vil ikke blive reageret mod Avellino fremad Gianmario Comi for at have modtaget  (Read 188 times)
CristinaEl
Full Member

My name is Lucile from Wittlingen studying Environmental Studies. I did my schooling, secured 72% and hope to find someone with same interests in Coloring.

View Profile
« on: January 28, 2019, 09:34:13 AM »

Milan trøje Der vil ikke blive reageret mod Avellino fremad Gianmario Comi for at have modtaget en modstander i en Coppa Italia kamp. Der vil ikke blive reageret mod Avellino fremad Gianmario Comi, der angiveligt bider modstanderen i en Coppa Italia kamp i weekenden, milan trøje da der ikke er nogen optagelser af hændelsen, ifølge liga regler. Bari s Giuseppe De Luca var offer for Comi s påståede Luis Suarez-esque intervention i 2-1 nederlaget. Ud over hans krav om at blive bidt, modtog den 22-årige et rødt kort til hans reaktion og remonstrations, da han forsøgte forgæves at vise mærket tilbage af Comis bid til den fjerde embedsmand. Baris præsident Gianluca Paparesta, en tidligere italiensk fodbolddommer, sendte et billede af De Lucas arm på Serie B-klubben, men i mangel af tv-replik liverpool trøje kan der ikke gøres noget imod Avellino fremad. De Luca har derimod vist sig for hans reaktion. Jeg lavede en fejl ved at reagere, og jeg undskylder alle for at forlade holdet med 10 mænd, sagde han. juventus trøje Men jeg ville aldrig have forestillet mig at blive bidt af en modstander. Spillet kan til tider være voldsomt, og det er en del af denne sport, men ulykkelige hændelser som at blive bidt eller spyttet på, kan ikke tolereres. Jeg er først og fremmest skuffet over, at vi er blevet slået ud af Coppa, fordi vi alle ønskede at gå igennem. I henhold til artikel 35 i liga regler kan en straffes efterfølgende, hvis dommeren har savnet en hændelse under en kamp, ​​og kun hvis hans klub kan fremlægge bevis for at få deres klage tilbage. På grund af manglen på bevismaterialet kan Comic ikke straffes af De Lucas arm med det, der måtte bide, kunne være blevet gjort, og af hvem. Vi vil ikke brænde kontroverser, men hvad er De Lucas bid, fortalte Paparesta italienske medier. Bari garanterer respekt som enhver anden klub, og jeg vil sige, hvad jeg kan sige. Avellino for at nå næste runde.

Here is my website - chelsea trøje
Pages: [1]
  Print  

Jump to: