Bone and Joint Health
October 13, 2025, 02:38:47 PM *
Welcome, Guest. Please login or register.

Login with username, password and session length
News: SMF - Just Installed!

Home   Help Search Login Register  
Pages: [1]
  Print  
Author Topic: Arsenal tröja Försvarare Phil Jones är lämplig för att återvända till Manchester United-truppen, äv  (Read 225 times)
OfeliaMors
Sr. Member

I'm Yukiko and I live in Bobigny. I'm interested in Environmental Studies, Roller skating and Danish art. I like travelling and watching NCIS.

View Profile
« on: January 28, 2019, 10:45:00 AM »

Liverpool tröja Försvarare Phil Jones är lämplig för att återvända till Manchester United-truppen, även om försvararen Eric Bailly står inför ett sena tävlingsprov före lördagens Premier League-hemspel mot Tottenham Hotspur, säger Jose Mourinho, chef. Jones skadade hans ben under förra helgen s 2-1 nederlag av Huddersfield Town och var på bänken som United lättade över Swansea City 2-0 i League Cup på tisdag. Bailly, som bildade ett starkt partnerskap med England-försvararen i början av kampanjen, missade de två senaste Barcelona tröja ligaspelen med en ljusspänning, men Mourinho hoppas att han kommer att vara lämplig för Spurs efter att han återvänt till träning den här veckan. Jones är bra, han var på bänken på tisdag ... så han är väldigt redo, berättade Mourinho på en presskonferens på fredag. Eric, låt oss se, han har ytterligare en träning, men han är den enda jag hoppas från den skadade gruppen som kan vara redo. Spurs kommer att vara utan anfallare Harry Kane, som har en mindre hamstringstamma och Mourinho vägrade kommentera huruvida att vara utan sin toppscorer skulle skada Tottenhams chanser vid Old Trafford. Jag pratar inte om skadade spelare, så fråga mig inte om Harry Kane, lade portugisiska till, innan han listade Uniteds långa skademista. (Om) Jag talar om honom, jag måste prata om Zlatan Ibrahimovic, Marouane Fellaini, fotbollströjor barn Paul Paul Pogba, Arsenal tröja Marcos Rojo, Michael Carrick, så jag pratar inte. United har vunnit sina fem senaste hemliga league-spel utan att erkänna och gjorde 16 mål i processen, men Mourinho avskedade prata om att motståndarna var rädda för att komma till Old Trafford. Jag tror inte det är rädslafaktor, sa han. Jag tror inte att någon är rädd för att komma och spela oss på Old Trafford ... normalt har vi bra prestanda hemma. Vi hade många dragningar förra säsongen, för många men normalt hemma är vi ett starkt och säkert team. Tredje placerad Tottenham, som slog Liverpool 4-1 på Wembley förra helgen, är nivå på 20 poäng med andra placerad United efter nio matcher.

Also visit my site :: Liverpool tröja
Pages: [1]
  Print  

Jump to: