CristinaEl
Full Member

My name is Lucile from Wittlingen studying Environmental Studies. I did my schooling, secured 72% and hope to find someone with same interests in Coloring.
|
 |
« on: January 28, 2019, 11:22:45 AM » |
|
Liverpool trøje Levante har aldrig vundet et top-flight-spil på La Rosaleda, men med Malaga, der sidder i drop zone, kan fredagens kamp være lige så god som noget for at bringe sju-spillet til en ende. Selv om de blå og hvide har vist forbedret ligaform med to sejre ud af de sidste inter trøje to derhjemme, blev Costa del Sol-siden bragt tilbage til jorden i midtuke ved endnu en Copa del Rey-eliminering i hænderne på anden modstandsoposition, i dette tilfælde Numancia (1-1, 2-3 på aggregat). Nyligt promoverede Levante kom ud på højre side af deres sammenstød med Girona (1-1, 3-1 samlet) og rejser sydpå med deres omfattende skade liste lidt forkortet. Sergio Postigo og Chema bør genforenes midt bagpå, med Rober træde tilbage til midtbanen. For Malaga skal Recio skubbe den banke, han hentede i hans sides 2-3 nederlag til Real Madrid i weekenden, et spil, der hævdede Juankar som offer. Venstre ryggen vil savne resten af kampagnen med knæbåndskader. I hans sted kunne enten centerback Diego Gonzalez eller ungdommer Alex Robles deputere. Andre steder kan Malaga markere næsten en fuld styrke side. Med Malagas forsvarsskibsfart 28 mål allerede i denne sæson, indrømmede hovedkonsulent Michel i sin pre-match pressekonference at dette var i spidsen for hans tænkning: tottenham trøje Vi er fokuserede på at få det rene ark. Hold styret af Muñiz arbejder meget hårdt og er meget organiseret, så det er ikke så vigtigt at indrømme det. Juan Muñiz, der vender tilbage til klubben, som han to gange lykkedes, fortalte Diario SUR: Det er en god følelse at vende tilbage til byen og til La Rosaleda. Før sæsonen startede, fortalte jeg mine venner, at jeg håbede Levante og Malaga ville vinde alle deres kampe, undtagen når vi konfronterede hinanden! Muñiz er ikke den eneste, der vender tilbage til Costa. Samu Garcia, der roma trøje tilbragte fem år med Malaga, forventes at starte kampen på bænken.
|