ValentinaM
Full Member

I'm Valerie and I live in Toongi. I'm interested in Biological Sciences, Kiteboarding and Italian art. I like travelling and watching Modern Family.
|
 |
« on: January 28, 2019, 11:39:41 AM » |
|
PSG tröja barn Efter en förnedrande 2-1-nederlag till Leganes vid Estadio Santiago Bernabeu slog Real Madrid ut från Copa del Rey, mötte Zinedine Zidane pressen för att ta skulden. Javi Eraso och Gabriel Pires gjorde endera sidan av en karim Benzema-strejk för att vända en första segrör för Los Blancos och tränaren var upprörd. Ja, det är ett misslyckande för mig, klart, erkände han. Ja, jag känner mig väldigt Manchester City tröja barn ansvarsfull. Vi spelade inte spelet, speciellt under första halvlek efter att ha vunnit ett komplicerat spel bort. Vi spelade inte tillräckligt bra idag, vi spelade inte hur vi var tvungna att spela. Vi kan säga vad vi vill men det är väldigt svårt, det är en svår natt för alla. Vi ska titta på situationen och jag kommer först eftersom jag är skyldig. Vi kan inte ändra saker, det var 90 minuter att göra det och vi gjorde det inte. Nu måste vi tänka på imorgon, att gå upp och fortsätt att arbeta, för på lördag finns det ett annat spel. Zidane var fast besluten att behålla sin inriktning mot andra tävlingar, från och med ett spel mot Valencia i helgen. Vi kommer att fortsätta, som i morgon har vi träning och på lördag har vi ett Napoli tröja barn spel, sa han. Vi kommer fortsätta, det finns ingen annan lösning. Real Madrid kommer att hoppas att förkorta sitt 19-poängsunderskott bakom liga-ledarna Barcelona, speciellt nu som har blivit knockt ut av Copa del Rey. Champions League-konflikten med Paris Saint-Germain blir nu ännu viktigare och Zidane frågades om hans jobb är på linjen i den slipsen. Det är klart, jag är ansvarig för detta, sa han. Jag är den som måste hitta lösningar för att laget ska bli effektivare. Zidane har fortfarande några veckor för att hitta Inter Milan tröja barn de svaren, med den första delen av PSG-slipset den 14 februari.
|