JosefaOof
|
 |
« on: January 28, 2019, 11:58:37 AM » |
|
Fiorentina trøjer Boro har mistet deres sidste tre spil på Riverside, og alt andet end et af deres træk på seks point er blevet tjent på deres rejser. Det er ikke, hvad Karanka forventede efter at have vundet forfremmelse sidste sigt på bagsiden af en imponerende hjemmepost. Sejr i denne weekend ville være hans 75. siden han ankom til Boro, og han er med rette stolt af et win-forhold, der nærmer sig 50 tottenham trøjer procent, hvilket gør ham til en af de mest succesrige klubledere. Boro kunne glide ind i nedrykningssonen, hvis de ikke slår Eddie Howes hold, men Karanka insisterer på, at han hellere vil tackle deres nuværende situation for den, der står over liverpool trøjer for ham i november 2013, da han først ankom. Efter en måned havde vi vundet bare et spil og var tæt på bunden af mesterskabet, sagde han. Nu er vi tæt på nedrykningspositionerne, og det er svært, men vi skal holde tillid til hinanden. Når du går til Arsenal og viser alle, er du et ordentligt hold med ordentlige spillere, det er det der gør alt så umagen værd. Jeg kan ærligt sige, at jeg nyder hver eneste dag. Karanka vandt ikke, hvor han vil være, når han kalker op 300 spil i engelsk fodbold, men han er ret sikker på, at han ikke vil være tilbage i Championship, en liga, han var desperat for at komme ud af de lidelser, der spillede af hjertesmerter for 18 måneder siden. Det ville være meget svært for mig at liverpool trøjer klare mig i Championship igen nu, at jeg arbejder i Premier League. Du siger aldrig aldrig, men jeg er 95 procent sikker på det. Jeg forventer, at vi skal hente flere point hjemme end væk denne sæson, og efter vores sidste præstation i Arsenal, er jeg sikker på, at det vil begynde at vinde spil derhjemme.
|