Bone and Joint Health
October 15, 2025, 11:00:38 AM *
Welcome, Guest. Please login or register.

Login with username, password and session length
News: SMF - Just Installed!

Home   Help Search Login Register  
Pages: [1]
  Print  
Author Topic: Fotbollströjor Arema Cronus utför igen på Kanjuruhan Stadium Malang. Under tre veckor i rad spelar  (Read 183 times)
OfeliaMors
Sr. Member

I'm Yukiko and I live in Bobigny. I'm interested in Environmental Studies, Roller skating and Danish art. I like travelling and watching NCIS.

View Profile
« on: January 28, 2019, 12:27:18 PM »

Juventus tröja Arema Cronus utför igen på Kanjuruhan Stadium Malang. Under tre veckor i rad spelar Arema alltid i detta högkvarter. I händelse av Indonesiens fotbollsmästerskap, förlorade Arema aldrig när melakoni burk match. De vill också fortsätta rekordet när de underhåller Semen Padang, fredag. Semen Padang själv har en dålig rekord när han spelar på motståndarens huvudkontor Milomir Seslija som tränare Arema ville inte underskatta Semen Padang eftersom han tror att Kabau Sirah-laget kommer att ge en tung kamp på skuat didikannya. Semen Padang är ganska stabil och konkurrenskraftig. Chelsea tröja Semen Padang är väldigt stabil och konkurrenskraftig. Vi måste förutse det potentiella trycket Barcelona tröja från Semen Padang, säger Milo. I handling senare anser Arema att tillämpa 4-3-3 bildning. Trio Cristian Gonzalez, Esteban Vizcarra och Gustavo Giron kommer sannolikt att utföra från första minuten. Om ett av de tre namnen är mindre, har Arema fortfarande Ahmad Nufiandani, Srdjan Lopicic och även Dendi Santoso. Det finns ingen anledning att inte spela attack, vi spelar hemma och vill vinna, sade Milo. Å andra sidan är Nil Maizar som Semen Padangs tränare fortfarande säker på sina trupper. Även om Arema är gynnad är han inte pessimistisk om Juventus tröja att stirra på Kanjuruhan. Jag vill verkligen vinna men det är otänkbart att jag tycker att det är laget och nu högst i ligan, om vi inte kan vinna tror jag att ett nummer är tillräckligt, men villkoret är att vi måste Spela lika bra som möjligt sa Nil Maizar. Jag förstår Arema är väldigt passionerad för att få misslyckandet när de står inför Persipura Jayapura. De kommer definitivt att spela allt och förhoppningsvis kan vi dra nytta av situationen. Tekniskt är mitt team väldigt redo att slåss, sa han. Semen Padang kom till Malang med 18 spelare. De lämnar bara JMS Eka Putra och Christopher Sibi som tvingades vara frånvarande från PT GTS.

Also visit my site :: Liverpool tröja
Pages: [1]
  Print  

Jump to: