Bone and Joint Health
October 14, 2025, 05:56:56 PM *
Welcome, Guest. Please login or register.

Login with username, password and session length
News: SMF - Just Installed!

Home   Help Search Login Register  
Pages: [1]
  Print  
Author Topic: Chelsea tröja London 2012-mästaren stod inför Spaniens Eva Calvo Gomez i kvinnornas fjädervikt. Och  (Read 123 times)
OfeliaMors
Sr. Member

I'm Yukiko and I live in Bobigny. I'm interested in Environmental Studies, Roller skating and Danish art. I like travelling and watching NCIS.

View Profile
« on: January 28, 2019, 12:28:19 PM »

Juventus tröja London 2012-mästaren stod inför Spaniens Eva Calvo Gomez i kvinnornas fjädervikt. Och hon visade varför hon är världens No.1 taekwondoin med en dominerande prestation. Gomez 5-3 framåt i sin head-to-head-rekord. Men Jones fortsatte där hon slutade efter att ha vunnit sina tidigare två sammandrabbningar - inklusive en 14-4 seger sista gången de träffades. Flint-kämparen överlevde en överklagande från Gomez att gå 6-0 upp i första omgången Barcelona tröja efter två på varandra följande Barcelona tröja head kick. Gomez kämpade tillbaka till 6-2 tidigt i andra omgången med två snittskott, men Jones svarade med en av sina egna. Och spanjoren visar inget tecken på att ge upp en tryckpunkt och huvudspark för att minska underskottet till ett i slutet av runda två. Jones gjorde en annan poäng med en krokspark i början av tredje omgången innan två snabbfirehuvud sparkade henne 15-7 framåt. Team GB: s senaste guld var säkrat av Jones sparka till Gomezs bröstkorg med bara några sekunder av finalen att gå. Efter att ha säkrat sin status som dubbel olympisk mästare sa Jones: Det känns otroligt. Jag inser inte hur mycket tryck jag skulle känna men att dra av det här är fantastiskt. Jag är fortfarande ung så att vara dubbel olympisk mästare är redan galen. Arsenal tröja Jag har gråtat mellan sessioner eftersom jag var så stressad men jag gjorde det när det spelade roll. Jag mumlade. Flint i puben, deras stöd är fantastiskt.

Also visit my site :: Liverpool tröja
Pages: [1]
  Print  

Jump to: