Bone and Joint Health
May 15, 2026, 07:02:57 PM *
Welcome, Guest. Please login or register.

Login with username, password and session length
News: SMF - Just Installed!

Home   Help Search Login Register  
Pages: [1]
  Print  
Author Topic: Arsenal trøje Omkring 2 am blæste en flod fra San Lorenzo-stranden til El Molinon, et stadion i sor  (Read 188 times)
CristinaEl
Full Member

My name is Lucile from Wittlingen studying Environmental Studies. I did my schooling, secured 72% and hope to find someone with same interests in Coloring.

View Profile
« on: January 28, 2019, 12:43:26 PM »

Liverpool trøje Omkring 2 am blæste en flod fra San Lorenzo-stranden til El Molinon, et stadion i sorgstilstand, for det havde været et smertefuldt chok. Hjemmet for trollkarlen Quini så en grå, ikke-beskrivende bygning, mens steetlamperne græd fraværet af den største fodboldspiller nogensinde fra Asturias-regionen. En Opel Corsa blev napoli trøje parkeret udenfor porten 9, termometeret målt 2 grader, og en far og søn kom ud af bilen. Javier, 60 år gammel, fra Aviles, forklarede: Jeg er ikke hjemme, efter at have afsluttet mit skifte på arbejde kiggede jeg på min mobil og så hvad der skete. Der var en masse beskeder, bare om Quinis død, og jeg måtte kom her. Jeg gik for at hente min søn, og her skal vi sætte et hvidt og et rødt lys. Det er det mindste vi kan gøre, en lille hyldest. Min søn så aldrig trolden, men han ved om ham, hans menneskelige berøring som var så stor som hans mål. Det er fodboldtrøjer børn det mindste, vi kunne gøre for så mange gode eftermiddage. Gate 9 er tæt på statuen af ​​Manolo Preciado, en nær ven af ​​Quini, og der er en kæmpe plakat, der siger: Evig trold, Gijon er ved dine fødder, Her er din arv begyndt. Ved port 1 er liverpool trøje der foto af Jesus Castro, bror til Quini, som døde i alderen 42 år, i 1993. For en uge siden huskede klubben og den lokale myndighed at sætte sit navn i målendens slutning, som han forsvarede for 18 årstider mens hans bror fyrede målene på den anden.

Here is my website - chelsea trøje
Pages: [1]
  Print  

Jump to: