Bone and Joint Health
October 14, 2025, 09:54:52 AM *
Welcome, Guest. Please login or register.

Login with username, password and session length
News: SMF - Just Installed!

Home   Help Search Login Register  
Pages: [1]
  Print  
Author Topic: Fotbollströjor Den nuvarande Invicta FC fjäderviktmästaren, som gjorde sin Octagon-debut på UFC 194  (Read 189 times)
OfeliaMors
Sr. Member

I'm Yukiko and I live in Bobigny. I'm interested in Environmental Studies, Roller skating and Danish art. I like travelling and watching NCIS.

View Profile
« on: January 28, 2019, 09:12:36 PM »

Liverpool tröja Den nuvarande Invicta FC fjäderviktmästaren, som gjorde sin Octagon-debut på UFC 194 i maj, har dödat för att få händerna på Rowdy sedan hennes Strikeforce-dagar. Men från och med dess har hon inte lyckats landa en kamp med den tidigare drottningen i UFC: s Bantamweight-division. Justino har vid flera tillfällen kallat offentligt Ricky och har hävdat att den Arsenal tröja olympiska bronsmedalisten är rädd för att möta henne. Cyborg är mer än villig att välkomna Rousey tillbaka till buret och har skickat ytterligare ett skurande budskap till henne. När jag ser små tjejer rockar sina DNB-skjortor och reebokskor i snabbköpet, tänker jag på att du förbannar Predikarens dotter vid vägen och vägrar att skaka Miesha Tates hand efter din seger och alla de vanliga sakerna Du har sagt om mig och min familj. Jag hoppas att du kommer tillbaka och får denna inlösen folk tror att du förtjänar att jag är nu i UFC och du kommer inte kunna använda den ursäkten för att undvika en kamp Barcelona tröja med mig. Din brist, du kan inte ta ett skott. Jag försöker inte inspirera dig att plötsligt bli en bättre person, eller bli något du inte är. Kanske förstod du inte hur världen fungerade då, men du brydde dig inte om vad någon trodde att jag skulle behöva vara mästaren för att slåss mot mig. Din brist - dina misslyckade försök till storhet eller ens medelmåttighet - är verkliga. Medierna gjorde dig till den bästa kvinnliga fighteren hela tiden, och det är vackert, för nu vet alla den verkliga anledningen till att du undvikit en kamp fotbollströjor barn mot Cris Cyborg P4P # 1 i världen för WMMA enligt ESPN.

Also visit my site :: Liverpool tröja
Pages: [1]
  Print  

Jump to: