Bone and Joint Health
October 14, 2025, 11:21:46 AM *
Welcome, Guest. Please login or register.

Login with username, password and session length
News: SMF - Just Installed!

Home   Help Search Login Register  
Pages: [1]
  Print  
Author Topic: Fotbollströjor barn Wojciech Szczesny gjorde poängen att där andra smuler Juventus hittade ett sätt  (Read 165 times)
OfeliaMors
Sr. Member

I'm Yukiko and I live in Bobigny. I'm interested in Environmental Studies, Roller skating and Danish art. I like travelling and watching NCIS.

View Profile
« on: January 28, 2019, 09:15:45 PM »

Chelsea tröja Wojciech Szczesny gjorde poängen att där andra smuler Juventus hittade ett sätt att vinna, eftersom den tidigare Arsenal målvakten riktade några ljuvliga gravar på Tottenham Hotspur. Polen var en oanvänd ersättare i Juventus Champions League seger över Spurs på Wembley på onsdagen och det är rättvist att säga att han tyckte om sig själv efter att andra halvleksmålen från Gonzalo Higuaín och Paulo Dybala vände de sista 16 matchen i hans lags tjänst. Jag trivdes väldigt mycket, sa Szczesny. Det var ett par fans av Tottenham - mycket vokal - bredvid min bänk, som gick bort Juventus tröja efter 80: e minuten, så ja, jag tyckte om det. Plus att vinna på Wembley är alltid speciellt. Szczesny, som kom till Juventus från Arsenal i en £ 10m deal förra sommaren, gjorde chin up gesten till Tottenhams supportrar när han gick mot tunneln efter matchen och laddade upp en festlig bild till sitt Instagram-konto. Stora segrar och fester mot ett av de bästa lagen i norra London? Skrev han. Forza Juve! #northlondonisred. Den 27-årige, som har hållit 12 rena lakan på 16 startar i alla tävlingar för Juventus, var diplomatisk när han frågades om Arsenal. Jag är fokuserad på mitt jobb hos Juventus, sa han. Jag älskar fortfarande Arsenal, jag älskar folket och jag önskar dem bäst, men att döma situationen är inte lämplig. Szczesny var mer hausse när han talade om den kamphärdade mentaliteten hos Juventus. Vi har spelare som har vunnit VM, sa han. De Liverpool tröja har vunnit sex ligamästerskap i rad och du ser att det är en skillnad i de svåra situationerna. När andra krummer lyckas vi komma ut på toppen. Spelarna var avslappnad hela tiden eftersom vi har gått igenom det många gånger tidigare. Även i helgen mot Lazio spelade vi inte det bästa av spel och ändå stannade vi i det och i den 93: e minuten gjorde vi vinnaren. Den här typen av tron ​​ända tills slutet kommer dig igenom spel som Tottenham. Tottenham-folket Barcelona tröja skulle troligen säga att de blev rånade men vi förtjänade det.

Also visit my site :: Liverpool tröja
Pages: [1]
  Print  

Jump to: