Bone and Joint Health
May 06, 2026, 03:04:26 PM *
Welcome, Guest. Please login or register.

Login with username, password and session length
News: SMF - Just Installed!

Home   Help Search Login Register  
Pages: [1]
  Print  
Author Topic: Napoli tröja barn Jordan Henderson säger att Englands spelare vill arbeta med Gareth Southgate inte  (Read 148 times)
ValentinaM
Full Member

I'm Valerie and I live in Toongi. I'm interested in Biological Sciences, Kiteboarding and Italian art. I like travelling and watching Modern Family.

View Profile
« on: January 28, 2019, 09:47:51 PM »

Arsenal tröja barn Jordan Henderson säger att Englands spelare vill arbeta med Gareth Southgate interimschef under lång tid. Southgate besvarade en SOS från fotbollsförbundet efter Sam Allardyces oväntade och pinsamma utträde för två veckor sedan och är redan halvvägs i ett spel med fyra spel. Efter att ha startat med en 2-0 seger över en kompatibel Malta-sida vid Wembley är Southgate-sidan den bästa av Sloveniens sans från Joe Hart för att lämna Ljubljana med en goalless-rita. Den tidigare Middlesbrough-chefen gjorde ett djärvt uttalande inför den här kampen, och släppte kapten Wayne Rooney på bänken och överlämnade armbandet till Liverpool-skepparen Henderson. Även Chelsea tröja barn om England knappast blomstrade i Rooneys frånvaro var det ett modigt beslut. Norges dubbla rubrik mot Skottland och Spanien kan bekräfta om det är möjligt att genomföra det, men Henderson var tydlig när han frågades om omklädningsrummet var stöd för hans påstående. Ja, spelarna gick på riktigt bra med honom den här veckan, sa han. Vi har ett bra team av vänner. Chefen har varit briljant med oss ​​så vi måste sätta in föreställningarna, inte bara för oss själva, utan även fansen och han och coachingpersonalen för att se till att vi fortsätter att arbeta tillsammans under lång tid. Jordan Henderson överlämnades till kaptenens armband mot Slovenien. Han s talade till spelarna som en grupp och individuellt också och jag tror det har hjälpt. Vi har arbetat bra tillsammans som en grupp. Det har varit en bra vecka. Det är bra att ha positiva saker: slå Malta och få en bra poäng från det här spelet. Hendersons affinitet med Southgate är förståeligt, efter att ha slått in en man-of-the-match prestanda mot Malta och har främjats till kaptenen efter Rooney s demotion. Den 26-årige var stolt över att leda sidan ut i Ljubljana PSG tröja barn men blev snabbt påpekad att hans roll som den nuvarande tränaren var tillfällig. När Rooney kom fram från bänken i 73: e minuten lämnade Henderson omedelbart honom armbandet och att anmärkningen fortsatte avståndet från fältet. Det var bara för det här spelet, sade Henderson om hans kaptenskap. Jag tror Wayne lämnade det hela briljant, även i halvtid försökte han hjälpa killarna och berättade för oss hur han trodde att vi kunde förbättra sig under andra halvleken. Han önskade oss alla bäst, men han är den vi alla följer. Han är kaptenen och den vi alla ser upp till. Han var en klassificerad spelare och erfaren spelare och han visades sin klass i veckan. Jag går bra med Wayne och han sa bara fortsätt göra vad du har gjort för det varför du har fått rollen. Jag var väldigt stolt men jag lite besviken och Juventus tröja barn frustrerad med spelet och att vi inte vunnit.

My web site - PSG tröja barn
Pages: [1]
  Print  

Jump to: