Bone and Joint Health
October 16, 2025, 03:42:46 PM *
Welcome, Guest. Please login or register.

Login with username, password and session length
News: SMF - Just Installed!

Home   Help Search Login Register  
Pages: [1]
  Print  
Author Topic: Real Madrid tröja barn Anderlecht-tränaren Besnik Hasi har bett om ursäkt för att han hänvisade til  (Read 139 times)
ValentinaM
Full Member

I'm Valerie and I live in Toongi. I'm interested in Biological Sciences, Kiteboarding and Italian art. I like travelling and watching Modern Family.

View Profile
« on: January 28, 2019, 11:31:13 PM »

Roma tröja barn Anderlecht-tränaren Besnik Hasi har bett om ursäkt för att han hänvisade till målvakten Jean-Francois Gillets längd medan han kritiserade sina spelare för att missa tre straff under söndagens 1-1-lopp. Anderlecht utstod en häpnadsväckande natt som Dennis Praet, Stefano Okaka och ersättare Youri Tielemans alla hade spotspark som sparades av besökande Gillet under det belgiska Jupiler League-mötet. De ledde fortfarande 1-0 när Tielemans missade sin tredje straff Juventus tröja barn med en minut att gå, innan Mechelen nådde en osannolik poäng när Kara Mbodj gjorde ett eget mål i den fjärde minutens stopptid. Med all respekt som jag har för honom är Mechelen-målvakten bara 4 meter lång 9 men vi lyckades slå tre straff på marken, säger Hasi efter matchen. Även om mindre än några målvaktare, tidigare Bari, Bologna och Torino-spelare Gillet, 36, faktiskt mäter 5-fots-9. Han är också en del av Belgiens trupp efter att ha återvänt till sitt hemland i sommar efter 16 år i Italien. Igår tänkte jag inte skada Jean-Francois Gillet Barcelona tröja barn med mina kommentarer om hans höjd, sa Hasi till Anderlechts officiella hemsida på måndag. Tvärtom Jean-Francois har en bra prestation och jag har ingenting annat än respekt för honom. Han är också en internationell, vars värde är erkänt. Besnik Hasi bad om ursäkt för kommentarer om Jean-Francois Gillets höjd. I ett ögonblick av stor frustration efter matchen var jag tvungen att förklara sanktionerna olika. Vi pratade i telefon och erbjöd min ursäkt till honom. Gillet sa efter matchen att han hade sparat två straff i ett spel tidigare - en av dem från Andrea Pirlo - under en Serie A-konflikt mellan Bari och Brescia. För närvarande tredje i tabellen har Anderlecht en Schalke 04 Tröjor orolig ny historia med straff, saknad 11 från 17 försök under säsongen 2012-13. Steven Defour hade också ett straff sparat i matchen mot Sint-Truiden, även om han inte kostade sin sida några poäng.

My web site - PSG tröja barn
Pages: [1]
  Print  

Jump to: