Bone and Joint Health
October 14, 2025, 08:59:56 AM *
Welcome, Guest. Please login or register.

Login with username, password and session length
News: SMF - Just Installed!

Home   Help Search Login Register  
Pages: [1]
  Print  
Author Topic: Fotbollströjor barn Mexiko tränare Juan Carlos Osorio betonade att det finns gott om Liga MX-basera  (Read 131 times)
OfeliaMors
Sr. Member

I'm Yukiko and I live in Bobigny. I'm interested in Environmental Studies, Roller skating and Danish art. I like travelling and watching NCIS.

View Profile
« on: January 29, 2019, 12:31:33 AM »

Barcelona tröja Mexiko tränare Juan Carlos Osorio betonade att det finns gott om Liga MX-baserade mexikaner med tillräcklig kvalitet att spela i Europa och hävdade att landslaget skulle växa från en djupare pool av spelare baserade utomlands. Jag tror att det finns mexikanska spelare som förtjänar att vara utomlands, sa Osorio i en exklusiv intervju med ESPNs Futbol Picante på tisdag. I den mån klubbarna underlättar det, kommer mexikansk fotboll att bli mer erkänd i framtiden och landslaget kommer att gynna. Osorio sa Santos Laguna centerbacken Nestor Araujo, Pachuca-vingaren Hirving Lozano, Chivas mittfältare Orbelin Pineda och Monterrey som håller mittfältaren Jesus Molina Chelsea tröja alla i lagen i Spanien, Portugal eller Nederländerna. Jag säger inte att de kan gå till Barcelona, ​​men det finns en process att komma dit, sa Osorio. Många av dem har möjlighet. Det enda sättet att veta att de kan spela där eller inte är att vara där. Colombianen uppgav att konkurrensen om platserna i landslaget ökar, med att de inhemska basen spelar hårt för fläckar, men tillade att det är orealistiskt att säga att Mexiko är i nivå med världens elitlag just nu. Vi är realister, sa han i Cuernavaca, där El Tri förbereder sig inför fredagens VM-kvalare mot Costa Rica. Om vi ​​jämför Argentina, Brasilien, Tyskland, Frankrike och Spanien med Mexiko är det för dig och tittarna och analytikerna att se var vi är på. Osorio beklagade igen Liga MXs 10/8-regel - vilket tillåter upp till 10 icke-homegrown spelare per matchdagskamp - men verkar förhoppningsvis om hur sidan kommer samman före en upptagen sommar, bland Liverpool tröja annat VM-kvalificerade, Confederations Cup och Gold Cup. Jag tror vad vi gick igenom Juventus tröja och bodde i den sista mötet och vad som händer nu exiterar mig mycket, sa han. Vi ser en väldigt stark grupp som kan vinna är att komma ihop. Jag vet inte om vi vinner eller inte, men vi kommer att ge allt för att förtjäna att vinna. Det skulle vara väldigt bra att stanna och titta på karriärens tillväxt, sade den tidigare New York Red Bulls tränaren. Mexiko spelar Los Ticos på fredag ​​i Estadio Azteca och reser sedan inför Trinidad och Tobago den 28 mars.

Also visit my site :: Liverpool tröja
Pages: [1]
  Print  

Jump to: