Bone and Joint Health
October 14, 2025, 04:41:59 PM *
Welcome, Guest. Please login or register.

Login with username, password and session length
News: SMF - Just Installed!

Home   Help Search Login Register  
Pages: [1]
  Print  
Author Topic: Barcelona tröja Tidigare Real Madrid och den spanska internationella mittfältaren Xabi Alonso kunde  (Read 132 times)
OfeliaMors
Sr. Member

I'm Yukiko and I live in Bobigny. I'm interested in Environmental Studies, Roller skating and Danish art. I like travelling and watching NCIS.

View Profile
« on: January 29, 2019, 12:39:39 AM »

Liverpool tröja Tidigare Real Madrid och den spanska internationella mittfältaren Xabi Alonso kunde stå inför en femårig fängelsestraff om skatteavgift. Spaniens åklagare anklagar Alonso för att bedräva 2 miljoner euro mellan 2010 och 2012. Spanjoren spelade för Real Madrid vid den tiden. Alonso, tillsammans med andra två personer, anklagas för att medvetet underteckna ett kontrakt för bildrättigheter 2009 med avsikt att [Alonso] erhållit en olaglig skatteförmån. Åtalet inledde ursprungligen talan mot stjärnan 2016, men målet avvisades. Den öppnades dock i januari i år av Madrid-domstolen, eftersom den ville undersöka giltigheten av dessa kontrakt. Xabi Alonso, som gick i pension från fotboll förra säsongen, har Juventus tröja alltid behållit sin oskuld, enligt den katalanska tidningen Sport sa ex-Real Sociedad och Bayern Munich-spelaren, Jag är lugn och har ett gott samvete som jag har gjort allt i boken, jag har samarbetat och visat allt steg för steg. Han är så säker på att han kommer att bli rensad av något felaktigt att han inte är beredd att nå en lösning eftersom han hellre skulle vänta, Jag litar på att Liverpool tröja den här frågan kommer att ha ett bra slut, även om det kommer att bli en lång process. Xabi Alonso är bara en av de många nuvarande eller tidigare La Liga-spelare som har haft problem med skattemyndigheterna i Spanien, alla spelare som Ángel Di María, Javier Mascherano och Neymar Jr. har alla undersökts. Inte ens de bästa spelarna i världen är undantagna från lagen. Nyligen har Cristiano Ronaldo, som är anklagad för att bedra lite över 14 miljoner euro i skatter relaterade till bildrättigheter, använt sin Instagram-sida för att förneka att hans lagslag hade försökt att nå en överenskommelse med skattemyndigheterna. Han skrev en svartvit bild av sig själv, Försök inte förstöra det vackra ögonblicket Arsenal tröja jag lever med falska nyheter !!! Livet är gott.

Also visit my site :: Liverpool tröja
Pages: [1]
  Print  

Jump to: