ValentinaM
Full Member

I'm Valerie and I live in Toongi. I'm interested in Biological Sciences, Kiteboarding and Italian art. I like travelling and watching Modern Family.
|
 |
« on: January 29, 2019, 01:08:20 AM » |
|
Fotbollströjor barn Sam Borden fogar utanför linjerna för att förhandsgranska blockbuster WC-budet mellan USA, Mexiko och Kanada. Amerikanska fotbolls-presidenten Sunil Gulati förklarar detaljerna i 2026-världscupet, som lanserades av USA, Mexiko och Kanada. Det här är spännande och tumultiga tider för mexikansk fotboll och CONCACAF-regionen. World Cup-budet från 2026 meddelades på måndag - till en blandad mottagning i Mexiko - och Liga Schalke 04 tröja barn MX har genomgått några radikala förändringar de senaste åren. För att få ett inblick i vad som händer i det mexikanska spelet, tog ESPN FC upp MX Leagues mest progressiva klubbägare, Santos Laguna, president Alejandro Irarragorri. I följande samtal, utförda på engelska och redigerad för tydlighet, diskuterar 45-åriga Irarragorri 2026 VM-budet, framtiden för Liga MX, tillväxten av MLS-League MX-förhållandet och mer. Den första reaktionen var väldigt negativ från USA Sedan dess har mycket arbete gjorts ... På vägen tror jag att Mexiko kan Chelsea tröja barn sluta lägga till mycket värde och det kan eventuellt förändras. Jag säger inte att det kommer, men jag säger att jag är säker på att både Kanada, USA och naturligtvis Mexiko ska se ut för Chelsea tröja barn att göra det på ett sätt som skapar mer värde för alla. Santos planerade ursprungligen att öka Estadio Corons kapacitet från 30 000 till 40 000 om Mexiko var värd för en VM. Nu är 10 matcher i motsats till inga matcher redan ett resultat. Naturligtvis drömmer vi om att vara värd för en världscup ... Vi är redo. Vi investerar $ 1,2 miljarder pesos i år för att lägga till det kommersiella området och hotellet till vår stadion. Projektet från början med våra arkitekter HKS Inc. Planerades om en VM kom för att öka kapaciteten från 30 000 till 40 000, så arbetar vi flitigt mot det. Bonilla och MLS-kommissionär Don Garber har mycket att skapa i värde och att växa genom åren ... Det finns mer än 2 000 mil av gränsen mellan våra två länder och vänskapen Vi har byggt upp genom åren. Fotboll kan vara en anledning att tävla mot de stora ligorna i Sydamerika, Europa och Asien, där sporten också växer mycket snabbt. Santos är en av få MX League-klubbar som sträcker sig till fans i USA och Mexiko.
|