JosefaOof
|
 |
« on: January 29, 2019, 01:52:45 AM » |
|
Barcelona trøjer Portugisiske giganter FC Porto har navngivet den tidligere U-21-spanske landstræner Julen Lopetegui som deres nye træner. Lopetegui vil være på vagt på Estadio do Dragao, der starter næste sæson med en treårig kontraktsperiode. Som kendt, oplever klubben, der hedder Portistas, vanskelige tider i 2013-2014-sæsonen. Siden afskedigelsen af Paolo Fonseca i marts har Porto ikke været barcelona trøjer ledsaget af en permanent træner. Og for at udfylde arsenal trøjer tomrummet fungerede Luis Castro som en midlertidig træner, før klubben ledelsen udpegede en 47-årig træner. Ifølge en Sports Mole-rapport i torsdag var Lopetegui dybt beæret over at blive udnævnt til dommer for den vindende klub 27 portugisiske trofæer. Det er en fornøjelse og en ære, jeg vil være en del af denne klubs historie, og jeg er sikker på, at jeg må tro på, at lederne har vist, sagde Lopetegui. Jeg har en filosofi og vil gøre spillerne klar over det, vi ønsker at danne en Porto, der kan være udfordrende i hver kamp i enhver konkurrence næste sæson, fortsatte Lopetegui. Desuden ser Porto s præsident, Jorge Nuno Pinto da Costa, optimistisk ud af Lopetegui s tilstedeværelse på sin klub. Vi har lagt fuld tillid til ham, hvorfor Lopetegui fik en treårig kontrakt, sagde præsidenten Sky Sports News på torsdag. Jeg håber du kan bygge et solidt hold og give Porto en lys fremtid. Lopetegui er en Fodboldtrøjer træner, der formår at bringe Spanien U-19 og U-21 sejr i European Cup.
|