Bone and Joint Health
October 14, 2025, 02:35:51 PM *
Welcome, Guest. Please login or register.

Login with username, password and session length
News: SMF - Just Installed!

Home   Help Search Login Register  
Pages: [1]
  Print  
Author Topic: Frankreich Fußballtrikots Efter en kontroversiel uge med Copa del Rey officielt nægtede Zinedine Zi  (Read 195 times)
RoryCurran
Newbie
*

My name is Kazuko and I am studying Comparative Politics and History at Pforzheim Sudoststadt / Germany.

View Profile
« on: January 26, 2019, 08:08:25 AM »

Bayern München Fußballtrikots Efter en kontroversiel uge med Copa del Rey officielt nægtede Zinedine Zidane at svare på Gerard Picys klager over dommeren, og foretrak i stedet at fokusere på weekendens kamp med Granada. Barcelona-centerbacken kritiserede dommeren, da hans side faldt til et 2-1 tab mod Athletic Club i Bilbao, mens der også var kontroverser den foregående nat, da to af Real Madrid s mål mod Sevilla var under kontrol, men Los Blancos træneren ville ikke blive trukket ind i diskussionen. Jeg vil ikke involvere mig i denne debat, fortalte Zidane journalisterne på sin fredagskonference. Vi tænker på morgendagens kamp og intet mere. Jeg m ikke kommentere spørgsmålet om dommere, da deres job er meget svært. Et af de andre vigtige spørgsmål i ugen var franskmandens beslutning om at hvile Cristiano Ronaldo til Copa del Schalke 04 Fußballtrikots Reys første ben, og Zidane forklarede sin logik og hvordan han overbeviste spilleren. Vi har talt om det, det eneste du skal forstå er, at han er en meget intelligent spiller, forklarede han. Min begrundelse er, at jeg vil have Ronaldo til at passe hele sæsonen. Udover at spille Bayern München Fußballtrikots 20 kampe om 70 dage, er der nogle gange behov for at hvile. Jeg ser det sådan, og det gør han også. Han vil altid spille, men ved at tale kan du altid arbejde ting ud. Selv når han ikke spiller, er han involveret og ved, at han er vigtig og overfører en enorm energi til de andre. James Rodriguez var en af ​​spillerne, der spillede i kampen, og Zidane var glad for at se den colombianske reaktion på banen efter at have lavet off-field kommentarer om et skridt væk fra Estadio Santiago Bernabeu. Jeg er glad for hans mål og for hans arbejde, sagde træneren. Han er en vigtig spiller, selvom alle spillere er vigtige. Den kendsgerning, at fire Real Madrid-spillere - Ronaldo, Sergio Ramos, Toni Kroos og Luka Modric - gjorde UEFAs hold i 2016 også tilfreds med den 44-årige. Jeg er glad for de fire, der var medtaget, og de fortjener at være der, fordi de er professionelle og meget gode, fortalte han pressen. Hvad angår udfordringen fra Granada, er Zidane opsat på at Schalke 04 Fußballtrikots lægge flere LaLiga-point på tavlen. Vi skal vende tilbage til LaLiga, hvor vi havde det godt, sagde han. Alt vi kan gøre er at gøre os klar til at spille et godt spil. Kampen mod den andalusiske side starter i lørdag kl. 13:00.

Feel free to surf to my page - Wolfsburg Fußballtrikots
Pages: [1]
  Print  

Jump to: