Bone and Joint Health
October 16, 2025, 06:12:27 PM *
Welcome, Guest. Please login or register.

Login with username, password and session length
News: SMF - Just Installed!

Home   Help Search Login Register  
Pages: [1]
  Print  
Author Topic: Real Madrid tröja barn Andreas Hoelgebaum Pereira, en eftertraktad belgisk tonåring, har hävdat att  (Read 113 times)
ValentinaM
Full Member

I'm Valerie and I live in Toongi. I'm interested in Biological Sciences, Kiteboarding and Italian art. I like travelling and watching Modern Family.

View Profile
« on: January 29, 2019, 07:50:00 AM »

PSG tröja barn Andreas Hoelgebaum Pereira, en eftertraktad belgisk tonåring, har hävdat att Manchester United har vunnit loppet för att underteckna honom efter Sir Alex Fergusons personliga ingripande. Pereira har berättat media i Nederländerna att han kommer att underteckna ett tre och ett halvt år på Old Trafford den 1 januari, dagen för hans 16-årsdag. Mittfältaren, som varit en del av akademin i PSV Eindhoven sedan han var Manchester City tröja barn nio, var också ett mål för flera av Uniteds Premier League-rivaler, däribland Arsenal, Liverpool och Chelsea. PSV visste att jag pratade med några klubbar och de respekterade mitt val, sa Pereira. Jag hade vissa tvivel men i slutet är Manchester United mitt drömlag att spela för. Manchester United är uppenbarligen en bra klubb. Jag är en offensiv mittfältare, en riktig 10. Att skapa mina lagkamrater, scoring och ett bra skott är mina egenskaper. Ferguson gjorde en personlig insats för att säkerställa att Pereira valde United, en gemensam taktik för klubbens chef när han Napoli tröja barn letade efter att coaxa unga spelare att gå med. Jag har varit några gånger till Manchester United för att ta en titt. Jag fick en turné och pratade med Sir Alex Ferguson. Att vara en 15-årig, att prata med en sådan man var stor. På måndag kväll på Twitter sa Pereira: Tack Gud för denna vackra möjlighet. Tonåringen har en brasiliansk familj och anses vara en av hans generations ljusaste talanger. Spelare i hans ålder på PSV får dock bara en blygsam träningslön. United kommer i sin tur att vara ansvarig för en liten ersättning för Pereiras tjänster. United har tidigare tecknat Napoli tröja barn Ruud van Nistelrooy, Jaap Stam och Park Ji-sung från PSV Eindhoven.

My web site - PSG tröja barn
Pages: [1]
  Print  

Jump to: