OKAMarla83
Full Member

Not much to tell about myself at all. Lovely to be a member of this site. I really wish I'm useful at all
|
 |
« on: January 29, 2019, 08:01:51 AM » |
|
Real Madrid trøjer børn Gianfranco Zola er på sit tredje ledelsesjob i engelsk fodbold. Gianfranco Zola har fortalt italienske ledere Massimiliano Allegri og Luciano Spalletti at pusse på deres engelsk og tænke på deres manerer, hvis de planlægger at blive med i England. Der er spekulation i Italien, at Juventus træner Allegri bliver arrangeret af Arsenal for at erstatte Arsene Wenger i juni, mens romaboss Spalletti bliver spioneret af La Gazzetta dello Sport for at komme ind i skoene til Mauricio Pochettino hos Tottenham Hotspur, skulle han lande Barcelona job. Da jeg kom til Chelsea, fortalte Ruud Gullit mig: Du må ikke dykke og være respektfuld for fansen og dine modstandere, sagde Zola til La Gazzetta. Så talte jeg med Vialli og Di Matteo, og de fortalte mig, jeg tænker ikke som italiensk , og selvfølgelig sagde de ikke på en respektløs måde, men Roma trøjer børn det betydede at jeg var nødt til at tilpasse mig til en ny, anderledes verden . Du skal være respekt for alle, for eksempel Max eller Luciano. Massimiliano Allegri har været forbundet med en ledelsesrolle i Premier League. Begge træner er efter sigende at lære engelsk, og det er noget andet, som Zola siger, ville være afgørende. Du må lære sproget og kende det godt, sagde Zola. Det er også en selvfølge. Sproget er alt. At kommunikere dine tanker er den bedste måde at Chelsea trøjer børn være på egen hånd, at blive helt forstået, uden misforståelser. Endelig sagde Zola, at italienske trænere skal glemme et af de bedste spil i spillet, hvis de skal lykkes i England. Du skal forstå, hvad folkene vil se, og det er deres hold, der spiller for at slå deres modstandere, sagde Zola. Ideen om at være konservativ bliver ikke engang overvejet. Her i England spiller du for at vinde, det er vigtigt. Med Claudio Ranieri vinde titlen med Leicester City sidste sæson og Antonio Conte s Chelsea 10 point klar øverst og på kurset for titlen, der også blev taget til Stamford Bridge af Carlo Ancelotti, bliver italienske trænere stadig mere populære i Premier League. Dette er stor anerkendelse, sagde Zola. Det er mere bevis på, at vi ved, hvad der gør, og at vi værdsætter. Se, Premier League har åbnet for Chelsea trøjer børn udenlandske trænere i de seneste år, men en ting er nødt til at være klar: de lader ikke nogen ind. De er meget krævende og selektive. Og så er der en anden ting: i Italien er der altid masser af sladder og historier, men her i England spiller de bare fodbold.
|