Bone and Joint Health
May 31, 2026, 03:25:22 PM *
Welcome, Guest. Please login or register.

Login with username, password and session length
News: SMF - Just Installed!

Home   Help Search Login Register  
Pages: [1]
  Print  
Author Topic: Fotbollströjor Det kan finnas ljus i slutet av tunneln för Boltons dystra ekonomiska situation, med  (Read 140 times)
OfeliaMors
Sr. Member

I'm Yukiko and I live in Bobigny. I'm interested in Environmental Studies, Roller skating and Danish art. I like travelling and watching NCIS.

View Profile
« on: January 26, 2019, 09:30:46 AM »

Chelsea tröja Det kan finnas ljus i slutet av tunneln för Boltons dystra ekonomiska situation, med Championship-klubben hoppas att en övertagande kan meddelas nästa vecka. Wanderers tillstånd kallades alltmer farligt av rådgivare Trevor Birch på tisdagen efter det att det avslöjades att Neil Lennons lag hade ännu inte fått sin lön för november månad. Upp till salu och utan pengar: Vad på jorden har gått fel på Bolton? Den långa ägaren Eddie Davies har dragit proppen på hans ekonomiska stöd, men är beredd att utplåna 185 miljoner kronor av skulden till honom som en del av något avtal som skulle se klubben byta händer. Trots rädsla för administration som hotade på Arsenal tröja Macron Stadium, kunde Lennon ge en positiv uppdatering om krisen på torsdag morgon. Jag har pratat med Trevor och några styrelseledamöter i morse och det verkar finnas några gröna skott av återhämtning nu, sa han. Det har varit tre, kanske fyra intresserade parter, och jag tror att det är ett fall av först förbi posten verkligen. Självklart finns det många garantier att göra, många förhandlingar att gå vidare, men det ser bättre ut än det var för två eller tre dagar sedan. Trevor är mycket mer självsäker nu när något kommer att lösas. Folk pratar med advokater, det är i grunden en fråga om vem som kan komma med pengarna först. Han verkar ganska glad att något kommer att komma över linjen. Styrelsen hoppas få nya investerare i och ett tillkännagivande kommer att göras någon gång nästa vecka. Det kommer förhoppningsvis att lätta larmet för alla runt om i stället. Det hade spekulerats att Wanderers kunde komma in i administrationen så snart som fredag ​​om en potentiell köpare inte hittades, men Lennon avfärde förslaget att de skulle gå ner den vägen och drabbas av en 12-poängs straff som skulle utplåna hela sitt totala. Jag tror inte att det är fallet alls, sa han. Trevor sa att det bara inte kommer att hända så det är väldigt Liverpool tröja bra nyheter. Birchs uppdatering på tisdag gjordes för grym läsning men Lennon, vars spelare deltog i ett möte med en PFA-representant på tisdagen angående deras ekonomiska situation, har uppmuntrats av händelser sedan. Jag tycker att scenariot har förändrats lite nu, tillade han. Under de senaste 24 timmarna har saker förbättrats i den aspekten. I grund och botten tycker jag att det är en tävling när det gäller att sätta ner pengarna och lägga en plan i aktion. En part som är känd för att vara intresserad Barcelona tröja är Sports Shield-konsortiet, som leddes av ex-Wanderers-anfallaren Dean Holdsworth, och tidigare i veckan erkände boltonbokaren Amir Khan att han skulle vara villig att ge ekonomiskt stöd till den parten. Jag är beredd att lägga lite pengar i konsortiet och Dean Holdsworth är också beredd att lägga lite pengar på, berättade han Daily Mirror. Konsortiet håller samtal och förhoppningsvis kan en överenskommelse göras. Löneavgiften har kommit ner och klubbens framtid kan vara ljus om en överenskommelse kan göras.

Also visit my site :: Liverpool tröja
Pages: [1]
  Print  

Jump to: