Bone and Joint Health
October 14, 2025, 02:14:06 PM *
Welcome, Guest. Please login or register.

Login with username, password and session length
News: SMF - Just Installed!

Home   Help Search Login Register  
Pages: [1]
  Print  
Author Topic: Lazio trøjer Gordon Strachan nægtede at diskutere sin fremtid og tilbød udmærkede ros af sine spill  (Read 170 times)
JosefaOof
Sr. Member

I am Ellie from Makkinga. I love to play Bass Guitar. Other hobbies are Amateur radio.

View Profile
« on: January 29, 2019, 10:27:27 AM »

Dortmund trøjer Gordon Strachan nægtede at diskutere sin fremtid og tilbød udmærkede ros af sine spillere efter Skotlands verdensmesterskab håb blev slået af deres manglende evne til at slå Slovenien i Ljubljana. Skoterne, der behøvede sejr til at sikre et play-off-punkt, førte 1-0 i halv tid, før de indrømmede to mål til Slovenien med Robert Snodgrass sene udligner i sidste ende immaterielle. Strachans kontrakt med den skotske FA udløber ved afslutningen af ​​kvalifikationskampagnen, hvilket fører til den udbredte antagelse om, at den 60-årige ville forlade sin stilling som international manager af egen vilje. Denne sans er blevet skyflet noget af Skotland, der tvinger sig til play-off-påstand efter en dystre start i Gruppe F, hvor nogle medlemmer af Strachans hold siger offentligt, at de vil have ham til at blive. Du er nødt til at stille det spørgsmål, men du ved godt godt, at jeg vil sige, at jeg er den sidste person, jeg tænker på nu, sagde Strachan. Spillere, personale bayern trøjer og familie - Jeg vil sørge for at de er okay. Spillernes familier har støttet dem og alt andet. Så vi ser på dem i øjeblikket. Mig? Det er ikke et problem. Jeg er stolt, virkelig stolt over at være deres leder. Jeg har været heldig at leverkusen trøjer have haft succes i min egen karriere og kom til steder. Men med al respekt for de lads, jeg spillede med - nogle der er mine venner nu - er denne gruppe så god som alt jeg har arbejdet med. Denne gruppe gør det for ingenting. De gør det for deres land, deres fiorentina trøjer familier og fansen. Så det er en ære at arbejde med dem, og de gør ondt. Når jeg ser tilbage, tænker jeg: Du har givet det et rigtigt godt skud, og de forlod intet i omklædningsrummet. I løbet af de sidste to spil gav de det alt, hvad de havde. Strachan pegede på manglen på højde i den skotske befolkning som et problem, et spørgsmål der vil øge øjenbrynene på grund af det grundlæggende niveau for målene til Slovenien. Organisationen, snarere end fysisk, syntes det centrale spørgsmål. Teknisk er det godt, tilføjede Strachan. Men vores fyre må arbejde hårdere for at komme på bolden end større gutter på seks fod tre. Det jeg ved, er, at vi genetisk er bagved. I den sidste kampagne var vi den næst mindste trup bag Spanien. Det betyder, at jeg skulle vælge et hold i aften for at prøve at bekæmpe deres højde og styrke. Selv ved det kunne vi ikke bekæmpe deres højde og styrke ved faste spil. Genetisk skal vi arbejde på ting. Det er et problem for os. Vi skal kæmpe hårdere for hver bold og hoppe højere, fordi det er lettere for disse typer af fyre. Fysisk har vi et problem mod de hold, vi har konfronteret de sidste par år.

Have a look at my blog post ... juventus trøjer
Pages: [1]
  Print  

Jump to: