Bone and Joint Health
July 07, 2025, 12:06:31 PM *
Welcome, Guest. Please login or register.

Login with username, password and session length
News: SMF - Just Installed!

Home   Help Search Login Register  
Pages: [1]
  Print  
Author Topic: Inter trøje Southampton-forsvareren Maya Yoshida ved, at Virgil van Dijks tilbagevenden til holdet  (Read 74 times)
CristinaEl
Full Member

My name is Lucile from Wittlingen studying Environmental Studies. I did my schooling, secured 72% and hope to find someone with same interests in Coloring.

View Profile
« on: January 29, 2019, 11:27:28 AM »

Fodboldtrøjer børn Southampton-forsvareren Maya Yoshida ved, at Virgil van Dijks tilbagevenden til holdet gør det endnu vanskeligere at holde et sted i startlinjen, men siger, at den øgede konkurrence kun kan være god for Premier League-klubben. Van Dijk, som ikke har startet for de hellige, siden han lider en ankelskade i januar, var genstand for overførselsinteresse fra Liverpool, Manchester City og Chelsea om sommeren, men inter trøje Southampton formåede at holde fast på hollandskeren og få ham til rådighed igen til valg igen . Yoshida lavede sin femte Premier League start på sæsonen i Southampton s 1-0 hjem nederlag til Manchester United lørdag og siger, om han vil fortsætte med at have regelmæssig første fodbold, han ikke har råd til at lave fejl. Det er virkelig svært, jeg forstår. Virgil er en af ​​de bedste centerbacks tottenham trøje i Premier League, fortalte Yoshida journalister. Jeg skal holde stærk i min præstation til manager, fansen, få et resultat for holdet. Det er kun de ting, jeg kan gøre. Jeg fokuserer bare på mig selv og spiller godt. Selv (Jack) Stephens var ikke involveret i holdet. Det er den slags rigtig høj konkurrence, vi har i Southampton. Mens Southampton er et af de leverkusen trøje tætteste hold på bagsiden, hvor de indrømmer fem mål i seks kampe i denne sæson, fortsætter de med at kæmpe op foran og lørdagens nederlag markerede ottende gang i ni hjemme liga-spil, som de ikke har scoret. Deres næste league spil er på Stoke City på lørdag.

Here is my website - chelsea trøje
Pages: [1]
  Print  

Jump to: