Bone and Joint Health
October 14, 2025, 03:15:26 PM *
Welcome, Guest. Please login or register.

Login with username, password and session length
News: SMF - Just Installed!

Home   Help Search Login Register  
Pages: [1]
  Print  
Author Topic: Milan trøjer Southamptons manager, Claude Puel, spøgte, at det ville tage fire forsvarere at stoppe  (Read 110 times)
JosefaOof
Sr. Member

I am Ellie from Makkinga. I love to play Bass Guitar. Other hobbies are Amateur radio.

View Profile
« on: January 26, 2019, 10:50:33 AM »

Chelsea trøjer Southamptons manager, Claude Puel, spøgte, at det ville tage fire forsvarere at stoppe Manolo Gabbiadini fra scoring, da italieneren fortsatte sin varme streak. De hellige svarede på deres EFL Cup-finalebasket til Manchester United med en sejr, der fremhævede Gabbiadinis sjette mål i fire spil siden hans flyt fra Napoli. Gabbiadini scorede to gange på Wembley og havde en anden udelukket, forkert i Puels mening, til offside. Lederen sagde: Det var svært for ham i dag. Han spillede imod tre center-backs. Næste gang vil det være fire center-backs, men han fortsætter med at score. Det er vigtigt. Han scorede syv mål - tre mål mod Manchester. Det er fantastisk arbejde. Alt dette liverpool trøjer giver god tillid til holdet. Det er vigtigt at fortsætte på denne måde. Nathan Redmond scorede to gange - hans første Premier League mål siden oktober - og Dusan Tadic var også på mål for Saints. Redmond kunne blive indkaldt til Englands kampe med Tyskland og Litauen i denne måned. Det var tid. Jeg er glad for Nathan, sagde Puel. Nathan scorer ikke mange mål, og han har alle kvaliteterne til dette. Jeg håber, at disse to mål giver ham tillid til fremtiden. Han kan blive en stærk angriber til landsholdet. I øjeblikket er det chelsea trøjer vigtigt, at han fortsætter sit arbejde og fortsætter med at gøre fremskridt. Puel roste sine spillere reaktion på Wembley-skuffelsen, men beklagede manglen på kommende handlinger. Saints tidligere Premier League spil var 4-0 sejren i Sunderland den 11. februar og deres næste er i Tottenham den 19. marts. Puel sagde: Jeg er glad for mine spillere. Det var et vanskeligt spil at forberede sig efter efter finalen og efter skuffelsen. Det var meget vigtigt at vinde, for at holde et godt niveau, en god position i bordet for fremtiden. Vi kan ikke spille i to uger. Dette er svært at holde en god holdning og god intensitet i træningssessioner. Gabbiadinis mål kom efter at Stefano Okaka havde udlignet konkurrencen på 2-2 med 11 minutter at gå. Italiensk pounced på Heurelho Gomes fejl og Redmond slog for anden gang at give Saints en to-måls lead. Der tottenham trøjer var en nervøs konklusion, da Abdoulaye Doucouré nettede i stoppetid, men hellige holdt på. Watford-lederen, Walter Mazzarri, nægtede at skylde Gomes for ikke at holde Sofiane Boufals skud og sagde: Fejl kan ske for alle. Vi er et helt hold, og i disse tilfælde siger jeg ikke noget. Troy Deeney havde givet Watford en fjerde minut føring med sit 100. league mål for klubben. Mazzarri sagde: Det er sikkert en fornøjelse for Troy, og vi er glade for ham. Selv han ville have ønsket at hans mål ville have bragt et point eller tre point til holdet. Hornets har også to uger til deres næste kamp mod Crystal Palace. Den italienske advarede om, at hans side endnu ikke kunne trækkes i nedrykningskampen. Jeg vil ikke have i mine spillere, at de allerede er sikre på nedrykning.

Have a look at my blog post ... juventus trøjer
Pages: [1]
  Print  

Jump to: