Bone and Joint Health
October 14, 2025, 11:44:19 AM *
Welcome, Guest. Please login or register.

Login with username, password and session length
News: SMF - Just Installed!

Home   Help Search Login Register  
Pages: [1]
  Print  
Author Topic: Barcelona trøjer Manchester Uniteds Anthony Martial siger, at han ville elske at score imod gamle f  (Read 145 times)
JosefaOof
Sr. Member

I am Ellie from Makkinga. I love to play Bass Guitar. Other hobbies are Amateur radio.

View Profile
« on: January 29, 2019, 03:22:00 PM »

Lazio trøjer Manchester Uniteds Anthony Martial siger, at han ville elske at score imod gamle fjender St Etienne i Europa League round-of-32 første ben på torsdag. Før de flyttede til Monaco og derefter til Old Trafford, kom Martial, 21, gennem ungdomsrangerne i Lyon tottenham trøjer - de bittere rivaler i St. Etienne. Martial spillede aldrig i Rhône-Alpes derby, men tog stor fornøjelse ved at scorere mod St Etienne efter at have kommet ud af bænken for at få en 1-1 draw for Monaco i april 2015. Frisk fra sin hovedrolle vender tilbage til United startlinjen mod Watford lørdag, hvor han scorede og assisterede i 2-0 sejren. Den franske international er nu målrettet mod et andet mål mod St Etienne - en der ville koste United £ 8,5 millioner givet A Klausul i deres aftale med Monaco. Der var en enorm rivalisering, mens jeg stadig var i Lyon, sagde Martial Uniteds officielle hjemmeside. Det er altid en meget opladet atmosfære og de er som regel massive spil, de slags spillere elsker at spille i. Så der vil være en konkurrencefordel, når jeg spiller imod dem. Vi ved, at det vil være en vanskelig kamp, ​​hvis vi spiller med al vores kvalitet, tror jeg, vi kan gøre gode ting. Det ville selvfølgelig være fantastisk, hvis leverkusen trøjer jeg kunne score imod dem igen, men jeg håber vi kan vinde spillet, fordi det er det vigtigste, så ville det være en bonus, hvis jeg formåede at få fat i et mål. Torsdagens sammenstød på Old Trafford pusser også United United midtbanespiller Paul Pogba og hans bror Florentin, som fiorentina trøjer vil rette op for de besøgende. De er velkendte for at være store jokere og mickey-takers, men når de er på banen, vil det være som to krigere, der går ud for at vinde spillet, sagde Martial. Hvis man slår den anden, vil han straks begynde at uddele masser af pind, så de vil være desperate til at gøre alt, hvad de kan for at vinde.

Have a look at my blog post ... juventus trøjer
Pages: [1]
  Print  

Jump to: