Bone and Joint Health
July 07, 2025, 11:48:43 AM *
Welcome, Guest. Please login or register.

Login with username, password and session length
News: SMF - Just Installed!

Home   Help Search Login Register  
Pages: [1]
  Print  
Author Topic: Juventus trøjer I går aftes meddeler St-Pierre, at han var klar til at afslutte sin treårige hiatus  (Read 199 times)
JosefaOof
Sr. Member

I am Ellie from Makkinga. I love to play Bass Guitar. Other hobbies are Amateur radio.

View Profile
« on: January 29, 2019, 03:31:38 PM »

Juventus trøjer I går aftes meddeler St-Pierre, at han var klar til at afslutte sin treårige hiatus fra blandet kampsport og vende tilbage til Octagon. En kamp mod McGregor ville have tilfredsstillet Stewarts ønske om at låse horns en big-name-fighter, og den fjervægtige mester har udtrykt sin interesse i at gøre sin veltervægtsafdeling permanent hjemme. St Pierre er drevet af hans ønske om at konkurrere med de bedste krigere på planeten og har antydet, at disse kampe kunne ske i fremtiden. Jeg har meget at tabe i dette, fordi jeg er færdig på toppen, barcelona trøjer sagde St-Pierre på The MMA Hour. Jeg er færdig som mester, og det er vejen at gå til sporten - på toppen, sund og velhavende - og det gjorde jeg. Hvis jeg går tilbage og det skal være for noget stort, jeg tænker på min første kamp, ​​skal det være for noget stort, og det vil give mig sving og fart til at gøre det igen og igen til et andet løb. Så det afhænger af, hvad det vil ske, men jeg har meget at tabe, men det er også grunden til, at jeg chelsea trøjer har tænkt mig at komme tilbage, jeg vil ikke ende med 80 år gammel og Fortæller mig selv, jeg burde have gjort det, jeg burde have gjort det. Fordi alle de ting, jeg mest fortryder i mit liv, er det ikke de ting, jeg har gjort. Det chelsea trøjer er de ting, jeg beklager mest. Så jeg vil ikke ende med, hvor jeg er for gammel og siger, jeg burde have gjort det. Jeg var i god form. Min timing var upåklagelig, og jeg gjorde det ikke, så jeg ville dø med beklagelse.

Have a look at my blog post ... juventus trøjer
Pages: [1]
  Print  

Jump to: