Bone and Joint Health
April 21, 2025, 08:58:37 AM *
Welcome, Guest. Please login or register.

Login with username, password and session length
News: SMF - Just Installed!

Home   Help Search Login Register  
Pages: [1]
  Print  
Author Topic: Fotbollströjor Gareth McAuley är 37 men hoppas kunna skriva ett nytt kontrakt för nästa säsong. Wes  (Read 126 times)
OfeliaMors
Sr. Member

I'm Yukiko and I live in Bobigny. I'm interested in Environmental Studies, Roller skating and Danish art. I like travelling and watching NCIS.

View Profile
« on: January 29, 2019, 03:44:14 PM »

Chelsea tröja Gareth McAuley är 37 men hoppas kunna skriva ett nytt kontrakt för nästa säsong. West Brom försvarare Gareth McAuley är avslappnad över sin framtid men har ingen planer på att gå i pension. Den 37-årige s kontraktet löper ut i slutet av säsongen och han är fortfarande att hålla samtal med klubben om en ny. Både Baggies och McAuley är bekväma med situationen och han tecknade inte sin nuvarande affär till april i år så är det inte på något sätt. Men Nordirlands internationella planerar att spela på säsongen och kommer sannolikt att prata med baggierna i det Liverpool tröja nya året. Jag tänker bara på det nu eftersom jag har blivit frågad men jag Arsenal tröja tänker bara på Arsenal och två matcher på 48 timmar på nyår. Att gå framåt vet du aldrig vad som är runt hörnet och jag har aldrig varit en för att planera för långt framåt. Jag kommer njuta av det och jag kommer att se var vi hamnar. McAuley har startat alla Baggies 17 Premier League-lekar den här säsongen med Tony Pulis på åttonde plats i bordet före Boxing Days resa till Arsenal. Pulis har sagt att han tror att McAuley kan spela över 40 men den tidigare Ipswich och Leicester mannen är fortfarande realistisk om hans fysiska tillstånd. Jag njuter av mig själv. En dag kommer min kropp att vända och säga nej, det kan du inte göra längre. Det är små saker, Som att spela spel och inte ha några reaktioner eller extra trötthet. Fysiskt, rör trä, jag Juventus tröja är fortfarande på ett bra ställe. McAuley talade vid ett besök på avdelningen på Sandwell Hospital där han, Salomon Rondon, Claudio Yacob och Chris Brunt lämnade presenter. Det är ödmjukt men väldigt givande. Det ger lite tillbaka. Ibland kan du styra din hälsa och det är en bra tid för barn och föräldrar att göra stor skillnad, säger han.

Also visit my site :: Liverpool tröja
Pages: [1]
  Print  

Jump to: