Bone and Joint Health
October 13, 2025, 04:21:35 PM *
Welcome, Guest. Please login or register.

Login with username, password and session length
News: SMF - Just Installed!

Home   Help Search Login Register  
Pages: [1]
  Print  
Author Topic: Manchester City trøjer børn Den angriber ønsker at se de sidste fire år af sin £ 300.000-en-ugers k  (Read 83 times)
OKAMarla83
Full Member

Not much to tell about myself at all. Lovely to be a member of this site. I really wish I'm useful at all

View Profile
« on: January 29, 2019, 04:27:31 PM »

AC Milan trøjer børn Den angriber ønsker at se de sidste fire år af sin £ 300.000-en-ugers kontrakt, og derefter påbegynde en coaching karriere. England kaptajn Rooney gjorde denne forpligtelse som en testimonial kamp mellem United og Everton den 3. august. Rooney, 30, sagde: For Barcelona trøjer børn mig kunne der ikke være en mere speciel testimonial kamp. Jeg er glad for at sige nu, at hvad der end måtte ske i fremtiden, vil jeg aldrig spille for en anden Premier League-klub. Jeg skylder United og Everton alt for at give mig mine fodboldmuligheder. Gennem Wayne Rooney Foundation ønsker jeg at sætte noget tilbage og samtidig sige en hjertelig tak til alle i disse store klubber, der nogensinde har hjulpet mig i min karriere. At have en ung familie alene gør det vigtigt, at hvert Liverpool trøjer børn barn får mulighed for at vokse op omgivet af kærlighed og støtte for at give dem en chance for at opfylde deres potentiale. New United boss Jose Mourinho sagde: Wayne er og har været Englands bedste spiller i over et årti og dette spil vil være en passende hyldest til alt, hvad han har opnået. Jeg glæder mig til, hvad der vil være en særlig aften for os begge. Jeg er sikker på, at fansen vil gøre dette til en mindeværdig lejlighed og hjælpe Wayne med at rejse mange penge for at hjælpe sårbare børn. Alle provenuet fra testamentet vil blive distribueret gennem det nyligt lancerede Wayne Rooney Foundation til fire udvalgte velgørende organisationer - NSPCC, Claire Roma trøjer børn House Childrens Hospice, Alder Hey Childrens Hospital og Manchester United Foundation.

Also visit my blog post :: Arsenal trøjer børn
Pages: [1]
  Print  

Jump to: