OKAMarla83
Full Member

Not much to tell about myself at all. Lovely to be a member of this site. I really wish I'm useful at all
|
 |
« on: January 29, 2019, 04:39:38 PM » |
|
Fodboldtrøjer Ian Holloway havde det sidste grin på fans, der fortalte ham, at han ville blive fyret om morgenen ved at udføre orkesteret under spillet og senere ekko Molineux wits da han sagde: Det er ligegyldigt alligevel fordi jeg bare er en lort Gary Neville. Queens Park Rangers-lederen, der havde bebrejdet Brighton fans, foreslog, at han ville blive lettet over hans pligter efter hans holds sjette successive nederlag i sidste tirsdag, tjente sig selv et vejrtræk med en usandsynlig sejr. Pawel Wszolek, den polske vinger på lån fra Verona, lavede Idrissa Sylla åbningsmål - Rangers først i fem kampe - og så stjal en sen vinder tre minutter fra tid til trods for Wolves dominerende hele Napoli trøjer børn vejen igennem. Rangers manager kunne smile efter at have optaget sin anden sejr siden han vendte tilbage til Loftus Road i november otte spil siden. Molineux trofaste havde mocked sine tv-punditry færdigheder ved at fortælle ham, at han bare var en fattig mand version af den tidligere engelske assistent coach. Heldigvis kan jeg grine mig selv, sagde Holloway. Jeg skal nyde min rejse hjem nu, og hvis i aften er nytårsaften, som jeg har fået at vide, er det da jeg ikke kan vente i 2017 for at få QPR summende igen. De fans efter Brighton-spillet, der jublede mig og fortalte mig, hvor glad de skulle få mig tilbage, kan jeg ikke takke dem nok. De ved hvad klubben betyder for mig. Holloway, som klarte Rangers fra 2001 til 2006, samme tid han spillede for dem, ønsker at starte balancering af hans hold i overføringsvinduet - vi har omkring en zillion No10s, sagde han - og denne sejr vil hjælpe sin sag. Du laver en klub som den spiller, sagde han. Bare døm mig af de mennesker, der vil spille for mig, og der er en bucketload, som gør. Wolverhampton Wanderers, hvis egen vækkelse startede med en 2-1 sejr på Loftus Road i starten af en måned, da de fik 10 point fra de foregående fem spil, var dominerende hele og fortjente at vinde efter at David Edwards havde udlignet. Holloway argumenterede ikke. I dag var det grimt, sagde han. De spillede de dejlige ting. Nogle gange jo hårdere du arbejder, heldigere får du. Wolves var begyndt med en klar hensigt at spille på Rangers skøre tillid. Helder Costa slog ind inden han spillede en omvendt pasning tilbage til Nouha Dicko, hvis skud Barcelona trøjer børn blev afbøjet. Havde den udmærkede Alex Smithies ikke reddet Bright Enobakhares skud, da teenageren briste rent igennem fra midtbanen og spillede en en-to med Dicko, der var en følelse, at Rangers kunne blive rullet over. Repricted, men de voksede i tillid. Ryan Manning, 20, konkurrerede manligt midt i midtbanen, mens Sylla var en muskuløs og wiry målmand. Rangers tog føringen otte minutter ind i anden halvdel. Wszolek spiste jorden ned ad højrefløjen, inden han gik over til Sylla for at omdanne sit femte mål for sæsonen fra tæt rækkevidde. Det var Rangers første i 413 minutters handling. Wolves udlignet inden for otte minutter. Jack Price spillede en fantastisk crossfield pass over til Costa, som altid kunne gå på begge måder, gik udenfor og blinkede i et kors, som Edwards sidefooted hjem til hans syvende mål PSG trøjer børn af sæsonen. Spillet begyndte at ligne forsvar mod angreb, da Wolves pressede og Rangers hang på manligt til deres punkt. Men på trods af tallene de kastede fremad, kunne Wolves ikke finde den snedige at konstruere et gennembrud. I stedet for Rangers modangreb og som Wolves forsvar ventede bolden til at rulle igennem til deres målmand, strækkede Carl Ikeme, Wszolek ud et ben og tæbte bolden i bunden af nettet. Det er fodbold, sagde Paul Lambert, Wolves manager. Jeg troede, vi var strålende; det er så godt som vi har spillet siden jeg er kommet ind. Vi kunne have taget Carl Ikemes mål væk i anden halvdel, vi var så dominerende. Jeg er stolt af spillerne.
|