EduardoFan
|
 |
« on: January 26, 2019, 11:39:01 AM » |
|
Barcelona trøje Udenlandske Legion Sriwijaya FC Hilton Moreira skuffede over PT Gelora Trisula Semesta som operatør Indonesiens fodboldmesterskab 2016. Den brasilianske spiller var skuffet, da hans mål mod Persija Jakarta blev aflyst. Disciplin Kommissionen PT GTS besluttede duel Persija Jakarta med Sriwijaya FC afskaffet fordi Jakmania tilhængere slog sammen med politiet i Bung Karno Main Stadium Jakarta søndag. Persija tabte ellers 0-3 fra Sriwijaya FC. Mens mål scorede Hilton for at bringe Sriwijaya FC inter trøje føringen 1-0 til det 81. minut, der blev erklæret nr. Hvem er ikke skuffet, forstyrret og vred, det er det, der ikke overvejes, hvem er ikke ked af det, sagde Hilton, da han blev drøftet tirsdag. Udfyldt skuffet, kan han forstå beslutningen fra ISC arsenal trøje Komdis, som endelig besluttede at give 3- 0 sejr til Sriwijaya FC i kampen skal stoppes i 81. minut Han forstår at se og føle, hvordan situationen i SUGBK ikke er ledende på grund af sammenstød mellem tilhængere og sikkerhedsapparater er uundgåeligt. Kaptajn Sriwijaya FC Supardi Nasir kommenterede i går S handlingsvilkår Jeg forstår meget, hvor dårligt situationen er, sagde Thomas far. Mens kaptajn Sriwijaya FC Supardi Nasir kommenterede ham Alt, hvad der er gjort operatør efter hans natur. Jeg er helt taknemmelig for enhver form for Komdis-handling, hvis det er sandt at blive straffet, ellers vil virkningerne af løbet og handlingen gå roma trøje tilfældigt, sagde kaptajnen .moremore, for ham kunne ikke kun SFC-hold som Persija også Forstår Desuden kører spillet allerede 81 minutter og forbliver kun 9 minutter med den endelige score af de besøgende fordel. SFCs sejr er ikke noget, der skal protesteres i fremtiden. Jeg er sikker på, at Persija også accepterede beslutningen Konkluderede han.
|