Bone and Joint Health
October 13, 2025, 09:05:26 AM *
Welcome, Guest. Please login or register.

Login with username, password and session length
News: SMF - Just Installed!

Home   Help Search Login Register  
Pages: [1]
  Print  
Author Topic: Liverpool tröja barn Central försvarare Irfan Fandi gjorde hem Uniteds tredje mål från ett hörn för  (Read 312 times)
GQWDani871
Full Member

I'm a 40 years old and work at the high school (Architecture). In my spare time I try to learn English. I have been twicethere and look forward to go there sometime near future. I love to read, preferably on my ebook reader. I really love to watch

View Profile
« on: January 26, 2019, 11:42:21 AM »

Barcelona tröja barn Central försvarare Irfan Fandi gjorde hem Uniteds tredje mål från ett hörn före halvtid. Singapores hem United gjorde det lätta arbetet i Myanmar s Yadanarbon i tisdagens AFC Cup Group H-spel som de hävdade en eftertraktad 4-1 seger att gå vidare i knockout-faserna. Framför 1.535 fans på Jalan Besar Stadium satte tre mål under de första 30 minuterna av Afiq Yunos, Faris Ramli, Irfan Fandi Hem i förarsätet. Yadanarbon drog en tillbaka genom Si Thu Aung före halvtid. Men ersättare Adam Swandi dog av några förhoppningar om en återkommande för besökarna genom att score 18 minuter från tiden för att runda av en tillfredsställande seger. Spelet såg fyra röda kort utdelade av domaren Mooud Bonyadifard, med Yan Paing, Ye Ko Oo och Thet Naing och Sirina Camara alla mottog sina marscheringar. Det var aplenty åtgärder från kickoff, med dödläget trasigt efter bara 12 minuter. Afiqs rubrik slingrade över målvakten Pyae Lyan Aung efter att Stipe Plazibat hade slagit på Christopher van Huizens insvingande hörn. Hem fördubblades fördelen fyra minuter senare, då Faris tappade hem från platsen efter att ha fallit av Hlaing Bo Bo i området. Det blev ännu bättre för Protectoren i 26 minuter, med Irfan att utnyttja några lax-Yadanbon-försvar på ett annat Van Huizen-hörn för att kippa hem den lösa bollen för att göra det 3-0. Yadanbon-kaptenen Yan Paing fick sina marscheringar för en blatant frimärke på Irfan. Därefter Chelsea tröja barn fick hemlands franska försvarare Sirina Camara ett rakt rött för våldsamt beteende i en massa slagsmål mellan båda uppsättningarna av spelare. Yadanarbon drog på något sätt ett mål tillbaka på halvtidsslaget. Thu Aung lämnades med en enkel inlåsning efter att hem målvakt Hassan Sunny hade parat Myo Ko Tuns ögonblicksbild i sin väg. Baksidan växte i förtroende och dominerade mycket av andra halvlek men kunde inte avsluta sina chanser. Rene Desaeyere s sida gjordes för att betala för deras lönsamhet med deras återställande av tre-målet fördel på 72 minuter. Adam, på planen i bara Atletico Madrid tröja barn 16 minuter, slog hem en sizzling grounder förbi den hjälplösa Lyan Aung efter att ha tagits upp av Faris för att göra det 4-1 för Protectors. Plazibat såg sedan sitt 83: e minuters frispark på utsidan av posten, innan Yadanarbon gick ner till nio män djupt i skadetid med Ye Ko Oo som fick ett andra gult kort för avvikelse. Singapore-vingen Faris Ramli ansluter till ESPN FCs Jason Dasey för att prata om hans ambitioner för både klubb och land 2017. Jason Dasey och Brad Maloney bryter ner ett händelserikt skiffer av fixturer i AFC Cup. Det var jämn tid för ett annat rött kort efter den slutliga visselpipan med Thet Naing avstängd när Yadanarbon avslutade spelet med bara åtta män. Faktumet slutade 4-1 mot Protectors som de förseglade toppläckan i Grupp H för att komma vidare i knockout-stadiet. Naturligtvis är jag glad att vi kvalificerade oss. Vi har våra egna mål i lågsäsong; Jag sa till pojkarna att de måste göra sitt jobb, sade hem-United-tränaren Aidil Sharin. Vi förlorade det första spelet eftersom vi fortfarande var i förskott. Vi har nya spelare och de stod fortfarande i. Nu kan du se laget är bättre nu. Samtidigt var Yadanbon-tränaren Rene Desaeyere rasande med den iranska domaren Bonyadifards prestation. Du har vad som hände på fältet; Jag är inte förvånad över vad som hände idag, sade Desaeyere. Vi kom hit för att spela bra fotboll, men det var svårt om du vet vad jag menar att jag bryr mig inte om fotbollsförbundet i Singapores belgiska tekniska direktör och hoppas att han fortsätter att göra bra jobb, men om du tror att du hjälper Singapore Fotboll med spel som detta, då är du fel. När domaren är kontinuerligt till ena sidan, är det mycket svårt att hålla disciplin på mina spelare. Glöm inte Myanmar fotboll börjar precis att utvecklas och spelarna är i sitt allra bästa. I andra halvlek visar de att de kan Lazio tröja barn spela bra fotboll och missa några chanser att göra det 3-2.

Check out my web site: PSG tröja barn
Pages: [1]
  Print  

Jump to: