Bone and Joint Health
July 07, 2025, 02:47:17 PM *
Welcome, Guest. Please login or register.

Login with username, password and session length
News: SMF - Just Installed!

Home   Help Search Login Register  
Pages: [1]
  Print  
Author Topic: Bayern trøjer Til trods for artikel 126.5 i den spanske FAs regelsæt om almindelig regulering, der  (Read 230 times)
VernNecais
Full Member

I'm Tanisha and I live with my husband and our 2 children in Lammhult, in the NA south area. My hobbies are Rock collecting, Gongoozling and Rock climbing.

View Profile
« on: January 29, 2019, 05:22:41 PM »

Barcelona trøjer Til trods for artikel 126.5 i den spanske FAs regelsæt om almindelig regulering, der gør det umuligt, har Real Betis træner Quique Setien nægtet at opgive Real Madrid-ungdommen Dani Ceballos. Den angribende midtbanespiller forlod Real Betis for at flytte til Madrid om sommeren, men har kæmpet for at akkumulere minutter på Estadio Santiago Bernabeu. Setien på en pressekonference insisterede Setien på, at et træk ikke er helt væk fra kortene. Ja [Jeg er interesseret i at underskrive ham], sagde han. Vi venter på at se, om denne omstændighed virkelig kan ske eller ikke. Så er der andre aspekter, som Real Madrid tillader ham at forlade, men intet juventus trøjer er klart. Før han gik om sommeren, fortalte jeg ham, at det ville være dejligt at underskrive for Madrid, hvordan ville det ikke være? Når du er der, ved du hvad det betyder at logge på en stor klub og skabe forskellige forventninger, for at være med gode spillere, at vokse i din personlige status. Men i min alder ved du, at den oprindelige entusiasme er en ting, og virkeligheden er en anden. Det er meget vanskeligt at spille for Real Madrid. Jeg forsøgte at overbevise ham om at underskrive Real Madrid, men kom tilbage i år, da han kunne tilføje meget til vores spil, og jeg føler det samme nu. Det er sandt, at han havde håb om psg trøjer at spille mere, og han gør det ikke, men nu har han en enorm mulighed, fordi der er et VM foran. Potentialet for en World liverpool trøjer Cup-opkald kunne vise sig afgørende i Ceballos tænkning, ifølge den tidligere Las Palmas-træner. På grund af hans situation er det svært for ham at blive kaldt op, sagde Setien. Vi talte om det og hvordan det kunne være en meget vigtig fem måneder for ham, for sit liv og for hans fremtid. Han vil have mulighed for at komplicere Julen Lopeteguis beslutning for verdensmesterskabet, men han skal spille. Real Betis er perfekte for ham at komme og give os en hånd, fordi vi ønsker ham. Han har vist sin kærlighed til denne klub, og det ville være godt for os alle. Ikke alle Betis-fans var ivrige efter ideen om tilbagevenden, selvom nogle online-polls viste, at de ikke ville byde tilbage til den spiller, der forlod dem sidste sommer.

Here is my page - bayern trøjer
Pages: [1]
  Print  

Jump to: