Nereida16G
Newbie

My name is Amee Cundiff. I life in Achleiten (Austria).
|
 |
« on: January 26, 2019, 11:49:27 AM » |
|
Frankreich Fußballtrikots Fans samles uden for Chapecoense stadion for at bede for alle dem, der er ramt af tragedien. Chapecoense målmand Nivaldo, som ikke styrede flyet, der styrtede og dræbte 19 af klubbenes spillere, har slået sin beslutning om at gå på pension straks og foretrækker at spille endnu en kamp for at ære sine faldne holdkammerater. Nivaldo (42) blev ikke valgt i holdet, der skulle spille i første runde af Copa Sudamericana-finalen mod Atletico Nacional i Deutschland Fußballtrikots Medellin onsdag, da han havde ønsket at gøre sit 300. udseende til Chapecoense hjemme i den sidste kamp i Brasilianske liga sæson mod Atletico Mineiro den 11. december. Efter ulykken sagde Nivaldo, at han straks ville gå på pension, men nu vil han spille mod Atletico Mineiro for at hylde de døde. Mine holdkammerater vil have, at vi spiller den kamp, sagde en tåre og følelsesladet Nivaldo. Jeg ved bare ikke, hvordan jeg kan stå et fuldt stadion med folk, der kalder navnet på de spillere, der døde. Vi bliver nødt til at prøve, tror jeg. Men det bliver svært. Nivaldo havde tidligere forklaret til Globoesporte hans begrundelse for at savne flyvningen. Jeg skulle gå på turen, men endte med at blive, sagde han. Alt har en grund Frankreich Fußballtrikots i livet. Jeg rejste ikke til Palmeiras, fordi det ville gøre mit farvel spil til at spille Bayern München Fußballtrikots her mod Atletico Mineiro, da jeg ville gennemføre 300 spil til klubben. Da der er en ændring i turen, ville de ikke vende tilbage til Chapeco og i stedet gå lige fra Sao Paulo til Medellin. Så Caio sagde, at han ikke ville tage mig. En af de tre overlevende Chapecoense-spillere var Jakson Follmann, andenstrengsmålmand bag nr. 1 Danilo, der døde i sammenbruddet. Myndigheder i Colombia sagde, at de måtte amputere Follmanns højreben og han forblev på hospitalet. Jeg fortalte Follmann, at jeg skulle blive her et år for at se ham trives, sagde Nivaldo. Han sagde, at han skulle bære mig på skuldrene efter mit 300. kamp. Det kommer ikke til at ske.
|