Bone and Joint Health
October 14, 2025, 08:44:54 AM *
Welcome, Guest. Please login or register.

Login with username, password and session length
News: SMF - Just Installed!

Home   Help Search Login Register  
Pages: [1]
  Print  
Author Topic: Fodboldtrøjer børn Over 50.000 fans blev forventet hos fugleboet i Shanghai til det første Manchest  (Read 182 times)
EduardoFan
Sr. Member

I'm Michele (20) from Toronto, Canada. I'm learning Japanese literature at a local university and I'm just about to graduate. I have a part time job in a college.

View Profile
« on: January 26, 2019, 11:51:36 AM »

Dortmund trøje Over 50.000 fans blev forventet hos fugleboet i Shanghai til det første Manchester derby på fremmed jord. Men mindre end fem timer før kick-off blev det annonceret, at kampen ikke ville gå videre på grund af en uafspilelig overflade, der var forårsaget af kraftig regn og storme i løbet af den sidste uge. Nyhederne var svære at sluge for fansne allerede på stadion, med temperaturer i tottenham trøje begyndelsen af ​​trediverne, der gør nyhederne særdeles vanskelige at forstå. I en officiel redegørelse, der blev juventus trøje udgivet på klubsiteens hjemmeside, sagde executive vice-formand Woodward: Det er ekstremt skuffende, at vi ikke kan spille spillet i dette fantastiske stadion, men den seneste voldsomme regn ville have forårsaget problemer overalt i verden og Har forladt standen, der ikke kan afspilles. Vi ved, at vores fans i Kina, ligesom spillerne og medarbejderne, bliver trist af at annullere kampen. Jeg er sikker på, at vi i fremtiden vil vende tilbage til Fuglens Nest for at give dem chancen for at se holdet i aktion. Men det var sjældent trøst for fans som Jonathan Dixon, en United-tilhænger, der bor i Beijing og var på jorden, da han hørte spillet var slukket. Jeg hørte, at de måtte stoppe i Tianjin på vej med regnen og alting, men jeg tror, ​​at banen ville lazio trøje have tørret ud. De har haft mange mennesker på banen. Jeg tror de kunne have spillet. De laver mange supportere, der har købt billetter.

Also visit my web blog; lazio trøje
Pages: [1]
  Print  

Jump to: