Bone and Joint Health
October 13, 2025, 05:11:51 PM *
Welcome, Guest. Please login or register.

Login with username, password and session length
News: SMF - Just Installed!

Home   Help Search Login Register  
Pages: [1]
  Print  
Author Topic: Lazio trøje Pep Guardiola har nægtet, at Manchester City vil være på markedet for en midthalvdel i  (Read 193 times)
EduardoFan
Sr. Member

I'm Michele (20) from Toronto, Canada. I'm learning Japanese literature at a local university and I'm just about to graduate. I have a part time job in a college.

View Profile
« on: January 29, 2019, 07:49:11 PM »

Tottenham trøje Pep Guardiola har nægtet, at Manchester City vil være på markedet for en midthalvdel i januar, hvor han især afviser rapporter om, at han er interesseret i Southamptons Virgil van Dijk. Han kommer ikke her - det er umuligt, sagde byens leder. På dette tidspunkt tror jeg ikke, vi vil købe nogen i januar, men det kan ændre sig i løbet af de næste par uger. Vi må måske styrke i en stilling, måske en back-up, men lige napoli trøje nu har jeg ingen umiddelbare planer. Guardiola siger, at han er tilfreds med centerbacks til hans rådighed, og at intet ubemærket burde læses ind i, at John Stones har savnet de to sidste spil, der begge resulterede i City Victories. John vil forbedre; hvis jeg ikke havde tillid til ham, ville han ikke have spillet det antal spil, han har, sagde byens leder. Den eneste måde du kan forbedre som fodboldspiller er at spille, spille og spille. I øjeblikket arbejder John hårdt i træning, så han bliver fit og forberedt, når jeg beslutter at han skal spille igen. Han har spillet meget i de sidste par måneder. Det er første gang roma trøje i sin karriere han har måttet spille hver tredje dag og tilpasse sig Champions League, og du skal holde fokus. Selvfølgelig må John forbedre som Nicolás Otamendi skal forbedre, som Aleksandar Kolarov skal forbedre, og fordi Vincent Kompany kommer tilbage. Jeg beslutter at spille med en tilbage fire mod Watford af nogle grunde, og jeg forsøgte det samme tilbage fire for Arsenal-spillet. Jeg ved, at folk tror, ​​at hvis en spiller ikke spiller det, er det fordi coachen ikke stoler på ham mere. Det er ikke sandheden. Vores job er ubehageligt. Det er i nogle tilfælde uretfærdigt, fordi mange spillere fortjener at spille, og jeg kan ikke finde en løsning for alle. Men alle skal holde sig forberedt, fordi sæsonen er så lang, og vi har Cup og Champions League i det nye år. Stones har tilsyneladende accepteret situationen professionelt og imponerer sin manager med sin modenhed. Han er ung og lærer stadig, men han har en masse personlighed, sagde Guardiola. Han har karakteren til at spille for et stort hold. Alle de store klubber køber store spillere. Spillerne i Chelsea, United, Arsenal, Tottenham har alle kvalitet. Forskellen er personligheden, hvordan de reagerer i de dårlige øjeblikke. John har hvad det tager Jeg har ingen tvivl om hans karakter. Med Raheem Sterling også hvile i lejligheder denne sæson Guardiola blev spurgt, om han troede engelsk spillere har svært ved at tilpasse sig den stil af fodbold, han ønsker at spille. Ikke overhovedet, svarede han. Absolut ikke, fordi mit spil er så simpelt. Raheem er tilbage til det niveau, hvor han startede sæsonen, men vi kan ikke glemme hvor ung han stadig er. Generelt har hans præstation været høj, og vi har brug for denne fyr i holdet for en mod en. Han er ikke vores topscorer, men han ved, hvor vigtigt det er at score mål, og han kan barcelona trøje gøre det, om han bliver brugt smal eller bred.

Also visit my web blog; lazio trøje
Pages: [1]
  Print  

Jump to: