Otilia74J8
Newbie

Hello from Australia. I'm glad to came across you. My first name is Taylor. I live in a town called Adare in nothern Australia. I was also born in Adare 27 years ago. Married in September year 2010. I'm working at the college.
|
 |
« on: January 26, 2019, 12:15:28 PM » |
|
Roma trøje Bisping chokerede verden på UFC 199 ved at optage en sensationel første runde TKO sejr over amerikanerne og landede UFC-midterkronen. Victory for Bisping, som var en erstatning for den tidligere 185 pund kong Chris Weidman, så ham til at blive den første britiske kæmper for at vinde UFC guld. Efter kampen beklagede Rockhold, 15-3, at Bisping fortalte ham øjeblikke efter hans chokerende nederlag ved at spørge ham ved du hvor du er? Greven, som har nægtet den tidligere Strikeforce champions krav og Inter Milan trøje har insisteret på, at han ikke var initiativtageren til deres seneste oksekød. Hvad der skete var, efter at kampen var forbi, selvfølgelig, jeg var glad, jeg takkede mængden, sagde han under en QE0026 A med ESPNs Brett Okamoto. Jeg gik forbi Luke og rystede hånden og sagde: Godt gjort. Jeg siger det altid, vinde eller tabe Det er en Chelsea trøje hård ting at være en pro fighter, så jeg rystede hånden og sagde det. Jeg var på vej rundt om Octagon efter det, takket være forskellige fanafsnit, basking i mit øjeblik - med rette, forresten - jeg var lige blevet verdensmester. Jeg fandt mig selv at passere Luke igen Da jeg passerede ham sagde jeg til Jeg rystede bare din hånd. Jeg vil ikke ryste din hånd igen. Manchester City trøje Jeg var ligesom, Er du seriøs? Du ved hvad? F --- du så. Det var det hele begyndte. Så gik jeg ind på pressekonferencen, og han sagde allerede, at Jeg vil ikke være rart. Jeg sagde, Hvis det er sådan, du vil være, så vil jeg ikke være god. Det er svært at være ydmyg, når fyren sidder 3 meter væk fra dig som en d ** k. Jeg ville ønske, at jeg ville have vendt den anden kind, men han fik sort under min hud. Jeg ville ønske, at jeg ikke havde den verbale sparringskamp med ham, men det er hvad det er.
|