Bone and Joint Health
October 13, 2025, 02:51:30 PM *
Welcome, Guest. Please login or register.

Login with username, password and session length
News: SMF - Just Installed!

Home   Help Search Login Register  
Pages: [1]
  Print  
Author Topic: Milan trøjer Sevilla chef Eduardo Berizzo har sagt, at han vil søge løsninger for at få sin side ud  (Read 205 times)
VernNecais
Full Member

I'm Tanisha and I live with my husband and our 2 children in Lammhult, in the NA south area. My hobbies are Rock collecting, Gongoozling and Rock climbing.

View Profile
« on: January 29, 2019, 08:25:19 PM »

Lazio trøjer Sevilla chef Eduardo Berizzo har sagt, at han vil søge løsninger for at få sin side ud af deres nuværende dip i form, hvor de har indrømmet ni mål i to kampe. Den andalusiske side blev spredt i midten af ​​ugen af ​​Spartak Moskva, idet de indrømmede fem, og de indrømmede fire, da de var helt outclassed af Los Che. Goncalo Guedes, der scorede til Valencia i sidste weekend mod lazio trøjer Real Betis, fulgte op med strejken med en fremragende indsats, og sendte sin voldsomme indsats forbi Sergio Rico i det 43. minut. Italienske angriber Simone Zaza ville så gøre det 2-0 seks minutter efter pausen, da han hakede sin ottende liga mål for sæsonen. Santi Mina ville gribe en tredjedel, før Guedes ville sikre sin brace og Valencias fjerde af spillet i stoppetid. Resultatet så Sevilla fri fald til to nederlag i træk og indrømmer ni mål i disse spil, der er blevet sprængt af Spartak. Berizzo, der milan trøjer talte til journalister efter kampen har sagt, at hans hovedfokus er på at få dem ud af deres dårlige løb. Jeg er ikke bekymret for at få sækken, jeg er bekymret for andre ting, der er forkerte. Jeg er bekymret for ikke at finde løsninger på problemer. Efter et nederlag som sådan er psg trøjer alt pessimisme, og jeg har ikke svar på øjeblikkelige spørgsmål. Vi er nødt til at blive stærkere, holde hovedet op og arbejde. Jeg har det største ansvar i nederlag. Omklædningsrummet behøvede en god kamp, ​​som vi håbede, at det kunne være, men vi endte i slutningen af ​​en rute. Fodbold gør det og du skal se på den måde. Min hensigt er at søge løsninger. Den argentinske træner skal nu forberede sin side til Copa del Reys midweek-spil med Cartagena, inden han afholder Leganes i weekenden i form.

Here is my page - bayern trøjer
Pages: [1]
  Print  

Jump to: