Bone and Joint Health
October 13, 2025, 02:28:18 AM *
Welcome, Guest. Please login or register.

Login with username, password and session length
News: SMF - Just Installed!

Home   Help Search Login Register  
Pages: [1]
  Print  
Author Topic: Psg trøjer Starsport forstår, at Arsenal-chefen er interesseret i at tage afgiften i opbygningen ti  (Read 189 times)
VernNecais
Full Member

I'm Tanisha and I live with my husband and our 2 children in Lammhult, in the NA south area. My hobbies are Rock collecting, Gongoozling and Rock climbing.

View Profile
« on: January 29, 2019, 08:32:24 PM »

Roma trøjer Starsport forstår, at Arsenal-chefen er interesseret i at tage afgiften i opbygningen til verdensmesterskabet i 2018 i Rusland. FAen var ivrig efter Wenger i sommer og ønskede at have 21-chefen Gareth Southgate som midlertidig chef, mens de ventede på franskmanden at erstatte Roy Hodgson. Southgate var ikke opsat på forslaget, men den tidligere Middlesbrough-manager har udført en U-tur efter afslutningen af ​​Sam Allardyce og gik ind for at tage ansvaret for de næste fire spil. Han har allerede tilføjet Chelsea assisterende chef Steve Holland til Englands baglokale personale, mens Sammy Lee og målmandsspiller Martyn Margetson vil fortsætte. Men der er ikke truffet beslutning om Craig arsenal trøjer Shakespeare, coach fra Leicester, som også blev indført af Allardyce. Starsport har allerede afsløret, hvordan 66-årige Wenger - som fejrer 20 år som Gunners chef lørdag - forbereder sig på at gøre det sidste sæson med den nordlige London-klub. Bournemouths talentfulde unge manager Eddie Howe er gået øremærket som Wengers efterfølger. Emiratsklubben er bevidst, at Wenger kunne forlade i sin sommer, når hans jobkontrakt udløber, især hvis England-jobbet venter på ham. Det menes, at de er ivrige efter Howe, der IKKE får de tre løvejob som Wenger s fodboldværdier. Hvis Wenger tager jobbet i gang - ville hans første spil være en VM-kvalifikation mod Skotland i Hampden Park den 10. juni efterfulgt af en venlig mod sit land i Paris tre dage senere. Kvalifikatorer væk til Malta, hjem til Slovakiet og Slovenien og en tur til Litauen ville følge. I juni ser Wenger tottenham trøjer ud til ideen om at være englandschef, da han sagde: Jeg har en kontrakt indtil 2017 med Arsenal, og jeg har altid respekteret mine kontakter, men jeg ved ikke, hvad jeg vil gøre bagefter. Hvad der var klart i går var, at Wenger ikke ville bryde sin kontrakt med Arsenal før næste sommer, så England bliver nødt til at vente på et mere spil end den aftalte fire, kvalifikatoren hjemme til Litauen den 26. marts. Tidligere Gunners formand Peter Hill-Wood sagde i går aftes: Idéen om, at Arsene bliver leverkusen trøjer England, er nu meget nonsens, fordi han ikke bryder sine kontrakter.

Here is my page - bayern trøjer
Pages: [1]
  Print  

Jump to: