Bone and Joint Health
April 21, 2025, 08:47:34 AM *
Welcome, Guest. Please login or register.

Login with username, password and session length
News: SMF - Just Installed!

Home   Help Search Login Register  
Pages: [1]
  Print  
Author Topic: PSG trøjer børn Fulham Winger Sone Aluko er blevet udnævnt til Sky Bet Championship Player af måned  (Read 121 times)
NolaIngle
Full Member

My name is Joey (38 years old) and my hobbies are Table tennis and Machining.

View Profile
« on: January 29, 2019, 11:09:19 PM »

AC Milan trøjer børn Fulham Winger Sone Aluko er blevet udnævnt til Sky Bet Championship Player af måneden til oktober. Tilbage til hans dynamiske bedste, fascinerende forsvarere med sin driblende evne og tage dem på både ind og ud. Aluko scorede med en dejlig solo indsats mod Barnsley, så havde et hat-trick hjælper i en mindeværdig skærm mod Huddersfield. Fulham-manager Slavisa Jokanovic sagde: Jeg er meget glad for, at Sone får denne pris, da han har arbejdet hårdt for holdet i de seneste måneder, så det er en god belønning for ham. Vi har set en forbedring af de sene hold, så det er også en refleksion over Arsenal trøjer børn hele holdet, og jeg vil have det hårde arbejde at fortsætte, så mange af mine spillere vil være berettiget til denne pris i de kommende måneder. Sone har været på brand for nylig med tre assisterer mod Huddersfield og scorede mod Brentford. Han spiller rigtig godt, og jeg er glad for ham. Han er en god fyr, og det er godt for klubben, at en af ​​vores spillere har vundet denne pris. Sky Sports EFL pundit Don Goodman sagde: Det er dejligt at se. Says gør så godt under Slavisa Jokanovic hos Fulham, efter at han var så uheldig med skader på Hull. Han Juventus trøjer børn er helt klart en meget talentfuld fyr og har været en glæde at se i oktober, tage spillet til oppositionen, skære igennem modstandsdygtige forsvar, lægge chancen efter chance for holdkammerater og scorer mål for at starte! Sky Bet Football Manager Paul Lowery sagde: Efterladt i Champions League Napoli trøjer børn sidste år synes Aluko at have fundet en perfekt pasform med Fulham. Spiller bag Chris Martin har han udmærket, skaber chance efter chance i en fascinerende skærm mod Huddersfield. Efter at have hoppet op på bordet efter en dårlig start er Fulham tilbage til 9/1 for at blive promoveret denne sæson, og med Aluko fast besluttet på at få en anden revne i Premier League vil disse odds fortsætte med at tumle, hvis mændene fra Craven Cottage kan Hold op med deres nuværende fremragende runde af form. Jokanovic siger, at Cairney er en vigtig spiller - men hvem er den mest vigtige Fulham-spiller lige nu?

my web blog ... Real Madrid trøjer børn
Pages: [1]
  Print  

Jump to: