Bone and Joint Health
October 13, 2025, 06:56:46 AM *
Welcome, Guest. Please login or register.

Login with username, password and session length
News: SMF - Just Installed!

Home   Help Search Login Register  
Pages: [1]
  Print  
Author Topic: Fußballtrikots günstig Tysklands vinger har sat Gunners på rødt alarm efter at have afsløret, at ha  (Read 136 times)
HectorB529
Newbie
*

My name is Cody (49 years old) and my hobbies are Rock climbing and Freerunning.

View Profile
« on: January 26, 2019, 12:41:43 PM »

Deutschland trikot Tysklands vinger har sat Gunners på rødt alarm efter at have afsløret, at han ønsker at afslutte Wolfsburg. Men Bundesliga outfit menes at have brug for mere end 50 mio. £ - hvis de bliver tvunget til at sælge - for en spiller, der får øje på euro, og som kun er 12 måneder i en femårig aftale. Det betyder, at Wenger bliver nødt til at knuse klubbet rekord £ 42,5m betalt til Real Madrid for kollega tyske Mesut Ozil i 2013. Men Draxler, 22, har gjort sig opmærksom på, at hans fremtid ligger væk fra Wolfsburg. Træneren har været kendt Wolfsburg trikot om dette i tre uger. Da jeg blev med, var jeg forsikret - verbalt - at jeg kunne forlade klubben, når muligheden opstod. Både Hecking og Klaus Allofs sagde dette. Det var klart, at Wolfsburg havde gode udsigter, men også at de var et springbræt for mig. Det var altid klart for alle, at jeg gerne vil være med i en topklub i Europa, hvis jeg skulle få chancen. Wolfsburg overfører ikke Julian Draxler i den nuværende overførselsperiode. Wolfsburg har endnu engang forklaret Julian Draxler i en snak om, at hans ønske om at forlade klubben ikke kan optages. Wenger er under stigende pres for at åbne sin checkbook før starten af ​​den nye sæson. Der er voksende uro blandt fans over hans BVB trikot manglende evne til at styrke sine angrebsmuligheder efter at være blevet snubbet af Leicester s Jamie Vardy. Arsenal har brugt £ 35m på midtbanespiller Granit Xhaka og £ 2,5m på rookie-forsvarer Rob Holding - mens deres titel rivaler fortsætter med at skvælke kontanter. Nu med den gigantiske forsvarer Per Mertesacker crocked i fem måneder, synes Wengers nuværende prioritet at underskrive en ny midthalvdel. Valencias £ 20m-rated Shkodran Mustafi er blandt de vigtigste mål. Mustafi startede ikke Frankreich trikot for den spanske side i deres venlige mod Bournemouth i aftes.

My web page ... BVB trikot
Pages: [1]
  Print  

Jump to: