VernNecais
Full Member

I'm Tanisha and I live with my husband and our 2 children in Lammhult, in the NA south area. My hobbies are Rock collecting, Gongoozling and Rock climbing.
|
 |
« on: January 29, 2019, 11:52:18 PM » |
|
Fiorentina trøjer UFCs fjervægte konge er tilsyneladende på randen for at slå en aftale til ansigt til fem-time verdensmesteren, der i øjeblikket nyder pensionering. McGregor talte om en kamp mellem sig selv og Money i sidste weekend og hævdede, at han havde færdigheder til at slå den fem-tydelige verdensmester, der sidst prydede den kvadrede cirkel i september 2015. I arsenal trøjer et interview med ESPNs Kenny Mayne sagde han: Hvem ønsker ikke at erobre begge verdener? Han bliver gammel nu. Jeg har størrelsen, jeg har rækkevidde, jeg har højden og jeg har ungdommen. Smith er ikke enig med The Notorious og mener, at han ville lide et pinligt nederlag, bayern trøjer hvis han nogensinde trådte i ringen med Mayweather Jr. Nå, jeg tror helt sikkert, at han er absolut, positivt, vildfarlig og off his rocker, der tænker på, at Floyd har brug for ham, sagde han på den sidste del af First Take. Floyd er en million dollars værd, Floyd behøver ikke nogen fighter på planeten. Han er indstillet, han er god han får syvfigurskontroller pr. Måned for resten af sit liv. Floyd Money Mayweather behøver ikke Conor McGregor af nogen form for fantasi, han er helt vildfarende. Men jeg vil sige det du ved du vil finde mig vil kæmpe dig napoli trøjer under dine forhold fordi jiu-jitsu eller wrestling og alle de ting han gør, selvfølgelig vil Floyd ikke kæmpe for ham. Han behøver ikke at kæmpe Han i det rige - han bliver ødelagt. Men Conor McGregor vil blive ødelagt, hvis han træder i en boxing ring med Floyd. Han kan ikke røre Floyd, jeg ved ikke engang, om han ramte Floyd, okay. Fordi han ikke engang er på det niveau, er han ikke engang en bokser.
|