Bone and Joint Health
April 19, 2025, 05:34:37 AM *
Welcome, Guest. Please login or register.

Login with username, password and session length
News: SMF - Just Installed!

Home   Help Search Login Register  
Pages: [1]
  Print  
Author Topic: Lazio tröja barn Cristiano Giuntoli, sportspelare i Napoli, kallade straffbesluten mot hans klubb p  (Read 104 times)
GQWDani871
Full Member

I'm a 40 years old and work at the high school (Architecture). In my spare time I try to learn English. I have been twicethere and look forward to go there sometime near future. I love to read, preferably on my ebook reader. I really love to watch

View Profile
« on: January 30, 2019, 12:42:39 AM »

PSG tröja barn Cristiano Giuntoli, sportspelare i Napoli, kallade straffbesluten mot hans klubb på tisdag skamligt och skadligt för all italiensk fotboll. Paulo Dybala konverterade två straff i andra halvleken för att rallya Juventus till en 3-1 seger i sin första halvlek i Coppa Italia, och Giuntoli blev ilskad av båda domarnas beslut, Paolo Valeri. Det första straffet gavs i öppningsminuten efter pausen, när Valeri bestämde att Napoli Kalidou Koulibaly fouled Dybala. Den andra var mer diskutabel när Pepe Reina verkade få en koll på bollen innan han tog ner Juan Cuadrado. Att göra saker värre, Napoli hade just blivit nekad sina egna straffskrik för en misshandel på Raul Albiol i andra änden. På första straffet slår Dybala bollen på och söker kontakt för straffet. Jag tror att den första var uppriktigt mer en spotspark, men efter att ha tittat på replayen är den här heller inte rätt. Anfallaren letar efter kontakten. På den andra Reina får bollen, då kan han verkligen inte försvinna och Chelsea tröja barn därmed kommer han också att kontakta spelaren. Vad som är mer, det som hände efter ett straff var inte givet till oss, med tanke på att två av dem slog ner en av våra spelare. Besluten var skamliga. Reina uttryckte också frustration med straffen, vilket gjorde det möjligt för Juventus att vända Napolis fina första halvlek där målvakten gjorde ett antal bra sparar. Vi hade en bra första halvlek, gjorde Juve splittras och gjorde vårt Liverpool tröja barn arbete, sa Reina. Med andra hälften incidenter förändrades allt. Resultatet förändrades på grund av domarens beslut. Det är allt. Vad ska jag göra, försvinna? Om en spelare får bollen får han bollen, slutet på historien. Enligt min åsikt flyttade jag bollen, så han måste antingen hoppa eller gå ur vägen. Enligt min åsikt talar folk inte tillräckligt om sanktionen på Albiol. Den händelsen var definitivt mer av ett straff än Cuadrado-en. Vi har verkligen lära oss och förbättra och spela en bättre andra halvlek, men jag är helt rasande. Det är inte rättvist. Slutresultatet ändrades av domarebesluten. Det är allt du kan säga. Napolis spelare var rasande med domare Paolo Valeries beslut på tisdag. Juventus tränare Massimiliano Allegri sa Juventus var bra värde för sin seger trots besluten. Jag vill inte ge någon dom om domare. Från planen såg de båda ut som straff, då vet jag inte, sa Allegri. Jag tror att Juventus prestanda inte kan reduceras till bara straff. Allegri var också nöjd med hur hans sida svarade på att falla bakom i första halvlek och sade: I första halvlek mer än att ha fel system gjorde vi för många misstag i vår passering, men hade ändå gott om chanser och fick Napoli mycket Liten. Den första hälften var dålig på teknisk nivå, den andra var mycket bättre. Jag tror inte att vi spelade dåligt med tre på baksidan, men det gick väldigt bra efter pausen. Jag måste komplimangen hela truppen, liksom en liten bit Arsenal tröja barn av det och lyckades komma tillbaka men gå ett mål ner.

Check out my web site: PSG tröja barn
Pages: [1]
  Print  

Jump to: