Bone and Joint Health
October 13, 2025, 10:35:01 PM *
Welcome, Guest. Please login or register.

Login with username, password and session length
News: SMF - Just Installed!

Home   Help Search Login Register  
Pages: [1]
  Print  
Author Topic: Napoli tröja barn Det har varit ett år att minnas för Marco Asensio, som vann och gjorde mål i Cham  (Read 94 times)
ValentinaM
Full Member

I'm Valerie and I live in Toongi. I'm interested in Biological Sciences, Kiteboarding and Italian art. I like travelling and watching Modern Family.

View Profile
« on: January 26, 2019, 01:21:45 PM »

Chelsea tröja barn Det har varit ett år att minnas för Marco Asensio, som vann och gjorde mål i Champions League-finalen, med att ha varit med i UEFA: s XI av genombrottspelare och fått emot plaudits från alla hörn av världen. Den 21-årige är dock ännu inte helt cementerad i Real Madrids start XI och vill leka oftare 2018. År 2017 började han bara 22 av Los Blancos 63 matcher, medan han bara avslutade hela 90 minuter i 14 av dessa 22 matcher. Tittar på truppen som helhet spelade han PSG tröja barn 17: e flesta minuter i 2016/17, medan han för närvarande sitter på 13: e på respektive ranking för denna Juventus tröja barn säsong. Trots att han har startat nio av 17 LaLiga-matcher, har han bara inkluderats i startlinjen en gång i Champions League den här kampanjen, mot minnows APOEL. Klubben hävdar att Zinedine Zidane helt enkelt skyddar den tidigare Real Mallorca-spelaren, men verkligheten är att Asensio behöver flera minuter, åtminstone enligt många Real Madrid-supportrar. De som känner honom bäst insisterar på att spelarens tålamod förblir intakt, men de har också berättat för MARCA att han förväntade sig att spela oftare denna säsong. Det är svårt att klara en trupp lika bra som vår, men Zidane vet att han kan räkna med mig, sade spelaren själv i en intervju med Club del Deportista. Jag jobbar hårt varje dag för att tjäna flera minuter, men jag är medveten om var jag är. Jag är den bästa klubben i världen och jag är glad i Real Madrid. Asensios situation liknar den i Isco den här tiden förra året och mittfältaren blev känd som en av Los Blancos viktigaste män under andra halvan av säsongen. Ungern kommer Arsenal tröja barn därför att hoppas att något liknande händer med honom år 2018.

My web site - PSG tröja barn
Pages: [1]
  Print  

Jump to: