OKAMarla83
Full Member

Not much to tell about myself at all. Lovely to be a member of this site. I really wish I'm useful at all
|
 |
« on: January 26, 2019, 01:50:35 PM » |
|
Roma trøjer børn Blackpool fans har rejst over 20.000 pund på tre dage for en pensionist, der skal betale erstatning til klubben efter at være truet med domstols handling over anklager han lavede på Facebook om oyston familien. Frank Knight, 67, gjorde kommentarer online om Blackpool-formanden, Karl Oyston, og ejeren, Owen Oyston, men blev bedt om at undskylde og betale en femfems sum for at forhindre sagen i at gå til retten. Fellow Blackpool fans oprettet en fundraising kampagne Barcelona trøjer børn for Knight for at hjælpe ham med udgifterne og de nåede deres mål inden for tre dage. Tak til alle Blackpool fans for at grave dybt, og fodboldfans Juventus trøjer børn fra andre klubber i hele landet (og verden!), Læs en erklæring på fundraising siden. Jeg har været i kontakt med familien Ridders, og de vil have, at jeg udtrykker deres taknemmelighed over for hver eneste af jer, der er doneret og fremmet denne kampagne. Oystonerne har truet flere fans med beskadigelse handling over kommentarer indsendt online. I februar lancerede Blackpools ejere en skadelig sag mod supporteres forum tilbage Henry Street over seks angiveligt nedsættende meddelelser om parret, mens en anden tilhænger, David Ragozzino, fik tre uger til at svare på et krav på 150.000 £ skader fra klubben over et indlæg lavet på en anden hjemmeside, Another View From the Tower. Og nu vil arrangørerne af Knights fundraising kampagne også hjælpe dem. Franks samlede [kan være] nået, men kampen fortsætter, læs udsagnet. Frank har givet sin fulde støtte til at holde denne fond i gang med at hjælpe andre Blackpool-fans til at tjene med juridiske gebyrer svarende til sig selv. Steven Sharpe, Tim Fielding og David Ragozzino står over for enorme juridiske gebyrer at betale, og jeg synes, det ville være en stor arv for Frank at fortsætte med at hjælpe disse Napoli trøjer børn fans ud i deres times behov.
|